اقتصاد کبک کانادا

اقتصاد کبک کانادا

اقتصاد کبک کانادا

اقتصاد کبک بسیار صنعتی شده و متنوع است.

این ایالت توانسته است  جایگاه سی و هشتم اقتصاد بزرگ  دنیا را به خود اختصاص بدهد .

بخش ساخت و تولید پیشرفته کبک، محصولات بسیار متنوعی برای صادرات تولید می کند که از این دست میتوان به لوازم کنترل ترافیک هوایی، نرم افراز، قطارهای زیر زمینی، هلیکوپتر، دیسک فشرده، تصفیه کننده های هوا و اسباب بازی اشاره کرد.

مونترآل، مرکز تجاری ایالت، صنایع رقابتی در زمینه های فضا و هوانوردی، داروسازی، مخابرات، انرژی، حمل و نقل، و مالی را  توسعه داده است. همچنین مونترآل اخیرا برای نرم افزارهای راه اندازی اش، به همراه ونکوور به عنوان مرکز اصلی تولید فیلم معروف شده است.
به علاوه، ایالت کبک از لحاظ منابع طبیعی نیز بسیار ثروتمند است.

کبک بیش از یک سوم لوله و کاغذ کانادا و درصد زیادی از الوار نرم آن را تولید می کند.

کبک به دلیل داشتن ظرفیت اضافی تولید نیروی برق به وسیله آب، مقدار زیادی انرژی برق تولید شده را به ایالات همسایه و ایالات متحده می فروشد و این زمینه ای است که این ایالت در آن مهارت کافی بدست آورده است.

بازده (درآمد ) کشاورزی هم در این ایالت قابل توجه است. صادرات بین المللی اکنون ۲۰ درصد تولید ناخالص داخلی ایالت را شامل می شود.

هم چنین کبک سرزمینی است که بیش از یک میلیون رودخانه دارد
کبک  در دوره ای رکود اقتصادی شدیدی را تجربه می کرد که توانست با موفقیت این دوره را پشت سر بگذارد

اما در طول این دوره بلاتکلیفی بعضی از شرکت های مهم کانادایی، شعب اصلی خود را از مونترآل خارج کردند. امروزه پس از یک دهه ثبات، اقتصاد ایالت در حال افزایش تعداد مشاغل و جذب شرکت های جدید با کارکنانی بسیار خبره، می باشد. درصد بیکاری اکنون حدودا هفت درصد است که پایین ترین میزان برای ایالت است.

یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت،پیکاپ ویزا،(ویزای تضمینی مولتی ۵ساله کانادا)،کارگزار مستقیم تورهای خارجی(نمایشگاهی،توریستی،سفارت)،رزرواسیون پرواز،هتل در اقصی نقاط جهان.برای کسب اطلاعات بیشتر با یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید

ویزای تضمینی کانادا

وقت سفارت انگلیس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.