انگشت نگاری برای ویزای کانادا

انگشت نگاری برای ویزای کانادا

انگشت نگاری برای ویزای کانادا

  • اولین قدم جهت سفر به کانادا  اخذ ویزا میباشد و برای دریافت ویزا کانادا  باید مراحلی را طی کنیم . کشور کانادا از تاریخ ۱۱ دسامبر ۲۰۱۱ تمهیداتی را جهت دریافت  ویزا از جمله انجام  Biometrics (تست بیومتریکز) در  نظر گرفت .
  • از این تاریخ به بعد کلیه مسافران ایرانی و چندین کشور دیگر بین فاصله سنی ۱۴ تا ۸۰ سالگی متقاضی اخذ ویزا کانادا  جهت ثبت انگشت نگاری  یا بیومتریک کانادا باید به دفاتر Visa Application Centre)  vac ) مراجعه کنند حال میخواهد ویزای توریستی (Temporary Resident Visa) باشد یا ویزای دانشجویی کانادا (Study Permit)ویا ویزای کاری(Temporary Work Permit).
  • پس از ثبت نام حتما باید تا ۳۰ روز انگشت نگاری را انجام دهند و منتظر جواب ویزای خود بمانند. اما  برای کودکان زیر ۱۴ سال و بزرگسالان بالای ۷۹ سال لزومی به انجامانگشت نگاری برای ویزای کانادا نیست وهمچنین افرادی که حضور فیزیکی در کانادا دارند و یا افرادی  ویزای ترانزیت کمتزر از ۴۸ ساعت در خاک کانادا دارند لزومی به طی این مراحل ندارندومستثنی هستند .
  • جهت انجام انگشت نگاری برای ویزای کانادا یا بیومتریک کانادا متقاضیان ایرانی میتوانند به دفاتر vac در ترکیه. ارمنستان . امارات مراجعه کنند و ۱۰ دقیقه ای بیومتریک کاناداخود را انجام دهند. خیلی تفاوت نمیکند به کدام دفتر در کدام کشور مراجعه فرمایید اما حتما قبل از سابمیت نهایی فرم بیومتریک خود مششخص نمایید که تیم یزدان گشت سفیران محل انگشت نگاری را درج نمایند و شما را از تعطیلی و زمان انگشت نگاری و آدرس دفاتر مطلع کنند .
  • زیرا خیلی از متقاضیان به اشتباه به سفارت کانادامراجعه میکنند و زمان خود را از ذست میدهند . کل مرحله بیومتریک کانادا شاید قریب ۱۰ دقیقه از تایم شما را نگیرد . واریزیی سفارت و هزینه انگشت نگاری با ثبت نام شما پرداخت شده است و فقط پاسپورت وبرگه های بیومتریک خود که از دفتر ما تحویل گرفته اید را همراهه خود به دفاتر vac جهت انگشت نگاری میبرید.در پست های دیگر به تفصیل در مورد مراحل انگشت نگاری و سوالهای متداول توضیح خواهیم داد.
  • یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت .پیکاپ ویزا با سالها تجربه در این زمینه مفتخر به دریافت بالاترین درصد ویزای مولتی ۵ ساله برای متقاضیان خود گردیده است .

انگشت نگاری (بیومتریک) کانادا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.