بانک های کانادا

بانک های کانادا

بانک های کانادا

بانک رویال کانادا، بزرگترین بانک کانادا است و سرویس مشتریان خود را در بیش از ۲۰۰ زبان ارائه می کند.

این بانک همچنین پکیج های جامعی برای تازه واردین کانادا دارد.

اگر شما دارای ویزای موقت هستید، می توانید یک حساب بانکی بدون محدودیت امضا و بدون هزینه را به مدت ۶ ماه افتتاح کنید.

شما همچنین یک کارت اعتباری رایگان نیز دریافت خواهید کرد.

هنگامی که وضعیت اقامت دائم را اخذ کردید،  حتی بدون داشتن یک سابقه ی اعتباری، واجد شرایط یک وام خودرو و وام مسکن خواهید بود.

اگر دانشجو هستید، حساب بانکی بدون محدودیت برای دانشجویان هیچ هزینه ی پولی ندارد و همراه با یک کارت رایگان یا کارت اعتباری MasterCard افتتاح می شوند.پکیج دانشجویی این بانک شامل یک حساب بانکی بدون هزینه های ماهیانه و کارهای پرداخت اعتباری رایگان است. هنگامی که شما از کارت اعتباری استفاده می کنیدٰ می توانید از امتیازات بازخرید در پروازها و سایر مخارج سفر برخوردار شوید.

در نهایت اگر صاحب یک کسب و کار یا یک کارآفرین هستید، در شروع کار هنگام افتتاح حساب سپرده های کاری، همه ی  مزایای پکیج تازه واردین به کانادا به اضافه ی یک اعتبار ۵۰ دلاری را دریافت خواهید کرد.

اگر قصد شروع یک کسب و کار جدید را دارید، می توانید یک برنامه ی سرویس سفارشی که شامل حفاظت از اضافه برداشت و تعدادی تراکنش رایگان ماهیانه می باشد، دریافت کنید.

قدیمی ترین بانک کاناداٰ بانک مونترال است و پکیجی برای تازه واردین دارد که نیروهای کار، دانشجویان و صاحبان کسب و کار را پوشش می دهد.این بانک در سطح بین المللی شهرت دارد   و شما پیش از ان که وارد کانادا شوید می توانید حساب باز کنید

حتی در صورتی که تازه به کانادا آمده اید و هنوز دارای سابقه ی اعتباری نیستید نیز ممکن است واجد شرایط وام مسکن باشید.

یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت،پیکاپ ویزا،(ویزای تضمینی مولتی ۵ساله کانادا)،کارگزار مستقیم تورهای خارجی(نمایشگاهی،توریستی،سفارت)،رزرواسیون پرواز،هتل در اقصی نقاط جهان.برای کسب اطلاعات بیشتر با یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید

ویزای تضمینی کانادا

وقت سفارت انگلیس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.