برترین هتل های کانادا

برترین هتل های کانادا

برترین هتل های کانادا

  1. هتل هاربور (Harbour House Hotel, Niagara- on- the- Lake, Ontario): مکانی آرامش بخش که به همراه پذیرایی با شیرینی های خوشمزه و اتاق های خواب راحت و صبحانه های لذیذ خاطره ای بی نظیر را برای هر کسی می تواند به ارمغان بیاورد.
  2. هتل له ژرمن کُبک، شهر کُبک (Hotel Le Germain Quebec,Quebec City, Quebec): هتلی ۵ ستاره در مرکز شهر کُبک که دارای کارکنانی بسیار خوب و دقیق می باشد.
  3. هتل ۷۱ شهر کُبک, (Quebec City): این هتل به واسطه داشتن خصوصیت بارز مهمان نوازی اش مکانی منحصر به فرد برای اقمت محسوب می شود.
  4. هتل و مرکز آبگرم ماگنولیا، ویکتوریا، مرکز استان بریتیش کلمبیا (Magnolia Hotel And Spa, Victoria, British Columbia): این هتل یک هتل بوتیک راحت و زیبا می باشد و بهترین هتل در کلمبیا محسوب می شود.
  5. (Auberge Saint-Antoine)، واقع در شهر کُبک: این هتل از نظر منتقدان محلی و منطقه ای تحسین برانگیز است و می تواند اقامتی به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان بیاورد.
  6. هتل ریتز کارلتون (The Ritz-Carlton)، مونترال (Montreal)، شهر کُبک: این هتل هتلی لوکس و ۵ ستاره با خدماتی ویژه می باشد. از نظر اقامتی مکانی بسیار عالی بوده و کارکنان آن به مهمانان توجه زیادی دارند، ضمن اینکه در انجام کارشان بسیار دقیق اند.
  7. هتل گالت، مونترال، کُبک (Hotel Gault, Montreal, Quebec): این هتل از همه لحاظ درجه یک هست. ظرافت و زیبایی و جذابیت هتل آن را به مکانی ایده آل برای اقامت تبدیل می کند.
  8. تل L’Hermitage، ونکوور Vancouver، بریتیش کلمبیا: مکانی شیک و آرامش بخش در مرکز شهر که هزینه آن نسبت به ارزشی که اقامت در آن دارد کمتر هست.
  9. اقامتگاه Wickaninnish و رستوران Pointe، توفینو، بریتیش کلمبیا: هتل و رستورانی خارق العاده و دور از ذهن و حقیقتا یکی از  برترین هتل های کانادا و بهترین هتلها  در دنیا میباشد.

ویزای تضمینی کانادا

ویزای توریستی کانادا

ویزای مولتی ۵ ساله کانادا

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.