بیمه خدمات درمانی کبک

بیمه خدمات درمانی کبک

بیمه خدمات درمانی کبک

بیمه درمانی در کانادا تا قبل از سه ماه بعد از وارد شدن شما، فعال نخواهد شد

پس در این سه ماه می توانید از شرکت های خصوصی کمک بگیرید

علاوه بر این، برخلاف بسیاری از دیگر کارت‌ها، صدور کارت بیمه منوط به ارائه سندی مشتمل بر آدرس سکونت شماست

در هنگام ارائه مدارک برای کارت توجه اشته باشید که مدارک گسترده و کاملی را ارائه دهید چون کارشناسان معمولا بسیار سخت گیر هستند.

نامه‌های معمولی بانکی که شامل توضیحات یا معرفی خدمات بانکی هستند  مورد پذیرش نیستند و شما مثلاً باید صورتحساب بانکی به آدرس خود را ارائه دهید.

کارت‌های شناسایی نه چندان معتبر نیز مورد پذیرش نیستند

معرفی نامه کلاس زبان که حاوی آدرس شما باشد یکی از بهترین مدارکی است که مورد پذیرش قرار می‌گیرد. در واقع، وزارت بهداشت می‌خواهد مطمئن شود شما در استان مربوطه اقامت ثابت و پایدار دارید.

استفاده از اطاق‌های خصوصی در بیمارستان‌ها، دارو، خدمات دندان‌پزشکی و دندانسازی، تهیه عینک و جراحی‌های زیبایی از جمله مواردی است که در هیچ استانی مشمول این بیمه نمی‌شوند و شما باید هزینه‌های آنها را مستقیماً پرداخت نمایید

به طور کلی به یاد داشته باشید که هزینه های درمانی رایگان نیستند بلکه به مرور از شما دریافت می شود

برنامه های رایگان : این برنامه همه جا ثابت است و شامل ارائه خدمات رایگان پزشکان به مراجعان به مراکز درمانی، مطب پزشکان و بیمارستان‌ها، هزینه‌های مرتبط با زایمان و قبل و بعد از آن و مراقبت از کودکان می‌شود.

اما مواردی چون استفاده از آمبولانس و خدمات کاردرمانی  و فیزیوتراپی در برخی استان‌ها مشمول این بیمه می‌شوند و در برخی نمی‌شوند.

برای آشنایی با جزییات این برنامه‌ها باید به وب‌سایت وزارت بهداشت همان استان یا به مراکز درمانی مراجعه کرده و جزییات پوشش بیمه را جویا شوید.

یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت،پیکاپ ویزا،(ویزای تضمینی مولتی ۵ساله کانادا)،کارگزار مستقیم تورهای خارجی(نمایشگاهی،توریستی،سفارت)،رزرواسیون پرواز،هتل در اقصی نقاط جهان.برای کسب اطلاعات بیشتر با یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید

ویزای تضمینی کانادا

وقت سفارت انگلیس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.