ثبت نام ویزا کانادا

ثبت نام ویزا کانادا

ثبت نام ویزا کانادا

سفارت کانادا برای ایرانیان سه شهر استانبول ، آنکارا و ابوظبی را برای انگشت نگاری معرفی کرده است.

ثبت نام برای ویزا کانادا به دو صورت امکان پذیر می باشد :

۱- به صورت حضوری : در این روش متقاضی بعد از پر کردن فرم های Application form , Family information باید شخصا به سفارت کانادا در استانبول ، آنکارا یا ابوظبی مراجعه کند و کلیه مدارک خود را برای ثبت نام به کنسولگری تحویل دهد. همچنین متقاضی باید وجه سفارت را در یکی از شعب بانک گارانتی در ترکیه واریز کند و فیش واریزی را به همراه بقیه مدارک به سفارت تحویل دهد.

بعد از ثبت نام و انگشت نگاری، کارگزار سفارت یک کد پیگیری به متقاضی می دهد که متقاضی می تواند از طریق این کد، پیگیری های بعدی را انجام دهد. سفارت بعد از انگشت نگاری، پاسپورت را به متقاضی باز می گرداند و متقاضی می تواند تا اعلام جواب ویزا به ایران بازگردد و بعد از مشخص شدن جواب ویزا، جواب از طریق ایمیل به متقاضی اعلام می شود.

۲- در خواست آنلاین: این روش شبیه روش درخواست حضوری می باشد و تفاوتشان در این است که متقاضی به جای این که برای تحویل مدارک شخصا به سفارت مراجعه کند به صورتی آنلاین مدارک خود را روی سایت رسمی سفارت کانادا آپلود می کند. بعد از تکمیل ثبت نام آنلاین متقاضی تا ۳۰ روز فرصت دارد که برای انگشت نگاری به یکی از سفارتخانه های کانادا مراجعه کند و ثبت نام خود را به پایان برساند و منتظر جواب ویزا خود بماند.

جواب ویزا در درخواست های حضوری معمولا دیرتر از درخواست های آنلاین اعلام می شود و پیگیری درخواست های آنلاین راحت تر می باشد.

نکته قابل توجه متقاضیان این است که افراد زیر ۱۴ سال و بالای ۸۰ سال نیازی به انگشت نگاری ندارند و همچنین نیازی به پرداخت هزینه انگشت نگاری (۸۵ دلار ) برای این افراد نمی باشد. مدارک این افراد را شخص دیگری هم می تواند به سفارت کانادا تحویل دهد.

مدارک مورد نیاز ثبت نام ویزا کانادا

۱- اسکن صفحه اول پاسپورت متقاضی

۲- تکمیل شده فرم فارسی مشخصات فردی

۳- تکمیل شده فرم فارسی مشخصات خانوادگی

آژانس یزدان گشت سفیران با چندین سال سابقه و تجربه و با داشتن کادری مجرب و متخصص متقاضیان محترم را در ثبت نام آنلاین ویزا کانادا و همچنین پر کردن فرم های مربوط به ویزا یاری می نماید که متقاضیان در این امر دچار اشتباه و مشکل نشوند.

برای مشاهده اطلاعات وقت سفارت کانادا بر روی لینک زیر کلیک کنید :

وقت سفارت کانادا

پیکاپ ویزا آمریکا - پیکاپ ویزا کانادا - پیکاپ ویزا انگلیس - اطلاعات ویزا

 

تور دبی

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.