ثبت ویزای کانادا به صورت آنلاین

  ثبت ویزای کانادا به صورت آنلاین

  ثبت ویزای کانادا به صورت آنلاین

این درخواست هم کاملا با درخواست جضوری مشابه هست و تنها تفاوت این دو روش مربوط می شود به نحوه ارائه مدارک که در مورد روش آنلاین متقاضی مدارک را از طریق اینترنت و با استفاده از سایت رسمی سفارت کانادا ارسال می کند.

  • بعد از پایان مراحل ثبت ویزای کانادا به صورت آنلاین،فرد متقاضی تا ۳۰ روز فرصت دارد که به منظور انجام انگشت نگاری به  یکی از مراکز وک حضور پیدا کند و مراحل ثبت نام را تکمیل کند و برای دریافت جواب بررسی درخواست ویزا  از سمت آژانس یزدان گشت سفیران منتظر بماند
  • فرایند اخذ وقت سفارت کانادا به علت مزایایی که روش آنلاین دارد معمولا از این طریق  انجام می شود.
  • در ابتدا براساس چک لیست ارائه داده شده ترجمه تمامی مدارک مورد نیاز به یزدان گشت سفیران ارسال می شود و در مدت یک هفته تا ۱۰ روز ثبت نام فرد در سفارتخانه مورد نظر انجام شده و پرینت کانفیرم کد دار به فرد متقاضی ارائه می شود.
  • پس تا ۳۰ روز آینده فرد بایستی برای انجام انگشت نگاری به یکی ازدفاتر وک کانادا مراجعه نماید.

مزیت های روش آنلاین بر روش کاغذی یا دستی : 

  • در روش آنلاین در صورت وجود نقص یا عدم کامل بودن مدارک به شما فرصت داده می شود که مدارکتان را تکمیل و یا تصحیح کنید، اما اگر درخواستتان برای ویزا به شکل کاغذی و دستی باشد این فرصت را نخواهید داشت و اگر کوچک ترین مشکل یا خطایی در مدارک شناسایی شود ریجکت خواهید شد. بعلاوه در روش آنلاین متقاضی سریع تر از روش کاغذی جواب درخواستش را دریافت می کند. 
  • ما با سالها تجربه در این امر و مشاوره رایگان در این امر به شما در گرفتن ویزا کانادا  نهایت همکاری را خواهیم کرد و نقص مدارک وکمبودها ی پرونده را به شما اعلام میکنیم.

با یزدان گشت سفیران از صفر تا صد کانادا

این شرکت
با تجربه در پیکاپ انواع پاسپورت
وقت سفارت و ویزای تضمینی کانادا
در خدمت شماست

با مشاورین ما در ارتباط باشید
تلفن : ۸۸۵۳۷۴۱۸

ویزای تضمینی کانادا

ویزای توریستی کانادا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.