جاذبه های شمال شرقی انگلیس

جاذبه های شمال شرقی انگلیس

جاذبه های شمال شرقی انگلیس

صومعه وایتبی یکی از جاذبه های بخش شمال شرقی انگلستان است که مسلما برای کودکان هیجان انگیز خوهد بود چرا که این منطقه محل اصلی و اولیه خلق دراکولا است و این موضوع می تواند برای شما هم نوستالژیک باشد شهر ساحلی وایتبی محل اصلی خلق اثر مشهور دراکولا توسط برام استوکر بوده است. این شهر دقیقا همان محلی است که وی مغازه‌اش را هم در ان جا برپا کرده است. همچنین این منطقه محل اصلی برپایی عید پاک است. در این رابطه، اعضای شورای کلیسای وایتبی در ۶۶۴ سال پس از میلاد برای برگزاری روز خرگوش مقدس تصمیم گرفتند.

این منطقه طبیعت وسیع و بکر و دست نخورده ای دارد

دیوار هاردیان

این بخش در شمال شرقی انگلستان واقع شده است و محل بعضی قسمت های رابین هود است اگرچه که رابین هود در جنوب ناتینگهام اغاز شده ست ولی در تصویر برداری شاه دزدان از این بخش کمک گرفته شده است

مدت‌ها پیش از تهیه این فیلم، این دیوار شمالی‌ترین نقطه مرزی روم محسوب می‌شد و سربازان رومی از اهالی پیکت اسکاتلندی در امتداد خلیج حفاظت می‌کردند.

روستای یورک

این روستا از لحاظ تاریخی جایگاه بسیار بالایی دارد و برای علاقه مندان به تاریخ بسیار جالب خواهد بود برای مثال، سه تن از پادشاهان روم به نام‌های ویلیام فاتح، پرنس جان، گای فاکس و حتی حضور وایکینگ‌ها جایگاه این شهر را از لحاظ تاریخی پر رنگ‌تر کرده است.

موزه جوویک واکینگ

به دلیل قرارگیری در نقطه مرکزی حمله اسکاندیناوی به جزایر بریتانیا، شهر یورک محل مناسبی برای احداث یکی از جذاب‌ترین موزه‌ها در جهان است. از این‌ جهت، موزه وایکینگ در زیر شهر یورک احداث شده است تا گردشگران در حین بازدید از آن شواهد، صداها و حتی بوی دوران تاریک اروپا را از نزدیک لمس کنند.

یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت،پیکاپ ویزا،(ویزای تضمینی مولتی ۵ساله کانادا)،کارگزار مستقیم تورهای خارجی(نمایشگاهی،توریستی،سفارت)،رزرواسیون پرواز،هتل در اقصی نقاط جهان.برای کسب اطلاعات بیشتر با یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید

ویزای تضمینی کانادا

وقت سفارت انگلیس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.