دانشگاه پلی تکنیک مونترال

دانشگاه پلی تکنیک مونترال

دانشگاه پلی تکنیک مونترال

دانشگاه پلی تکنیک مونترال (École Polytechnique de Montréal) یکی از بهترین دانشگاه های کانادا محسوب می شود

دانشکده فنی دانشگاه مونترال یکی از دانشکده های وابسته به این مجموعه بزرگ می باشد.

پلی تکنیک مونترال بزرگ ترین دانشگاه مهندسی ایالت کبک کانادا و یکی از مهم ترین موسسات تحقیقاتی در زمینه علوم مهندسی در کشور کانادا است.
این دانشگاه در سال ۱۸۷۳ تاسیس شده است و با داشتن ۷۵۰۰ دانشجو که ۱۹۰۰ نفر از آنان دانشجویان تحصیلات تکمیلی می باشند، رتبه اول را در میان دانشگاههای کبک در خصوص تعداد دانشجویان داراست و بر اساس رتبه بندی سایت QS دارای رتبه ۱۱۷ دانشکده های فنی جهان می باشد.

علاوه بر این می بایست در نظر داشت که این دانشگاه سالیانه مبلغی بیش از ۲۰۰ میلیون دلار بودجه به خود اختصاص میدهد که ۸۲ میلیون از آن به منظور فعالیتهای تحقیقاتی مورد استفاده قرار میگیرد.

این دانشگاه برای دانشجویان خود بورسیه هایی در نظر گرفته است که با توجه به شرایط خاصی به ان ها اعطا می کند

این بورس به شهروندان کانادایی و یا دانشجویانی که به صورت تمام وقت مشغول به تحصیل در یکی از دوره های کارشناسی ارشد و یا دکترا مشغول به تحصیل می باشند اعطا می شود  البته باید توجه داشت سابقه تحصیلی و یا رزومه علمی دانشجو در دریافت بورس بی تاثیر نیست
مقدار بورس ذکر شده برای دانشجویان کارشناسی ارشد ۵۰۰۰دلار و برای دانشجویان دکترا ۱۰۰۰۰ دلار است.

این دانشگاه در سایت خود اعلام کرده است که تدریس کلیه دروس در کلیه مقاطع به زبان فرانسه خواهد بود و حضور در این کلاسها مستلزم برخورداری از دانش بالا در خصوص زبان فرانسه از سوی دانشجویان است.

با این وجود، پلی تکنیک مونترال اعلام کرده است که دانشجویان دکترا این امکان را دارند که امتحان دوره دکترا و پایان نامه خود را به زبان انگلیسی تالیف نمایند.

یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت،پیکاپ ویزا،(ویزای تضمینی مولتی ۵ساله کانادا)،کارگزار مستقیم تورهای خارجی(نمایشگاهی،توریستی،سفارت)،رزرواسیون پرواز،هتل در اقصی نقاط جهان.برای کسب اطلاعات بیشتر با یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید

ویزای تضمینی کانادا

وقت سفارت انگلیس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.