رضایت شغلی در بین مردم کانادا

رضایت شغلی در بین مردم کانادا

رضایت شغلی در بین مردم کانادا

در این متن می خواهیم به این سوال احتمالی ذهن شما که سطح رضایت مندی مردم کانادااز شغلشان چقدر ات پاسخ دهیم و در ادامه به بررسی اینموضوع بپردازیم چرا بعضی از ایرانیان مقیم کانادا بعد از گذشت چند سال از مهاجرتشان هم چنان نتوانسته اند به سطح زندگی مطلوب برسند ؟

بنابر تحقیقات اخیر، کانادایی ها بالاترین سطح رضایت از شغل هایشان را دارند. در این تحقیقات گزارش شده است که تقریبا دو سوم، یا ۶۴ درصد، کانادایی ها گفته اند که شغل خود را دوست دارند یا به آن به شدت علاقمندند هستند.

۲۴ درصد کانادایی ها انقدر به شغل خود علاقه دارند که گفته اند حتی حاضرند به رایگان این کار را انجام دهند.

تنها ۲ درصد از کانادایی ها گفته اند که از شغل خود متنفرند.

قشر جوان بیشتر از شغل های خود ناراضی هستند،

نرخ نارضایتی تنها تا ۱۳ درصد رشد کرده است.

علاوه بر کانادایی ها مردم مقیم آمریکا، هند و چند کشور اروپایی نیز مورد بررسی قرار گرفتند. سطح رضایت مردم از شغل هایشان در دیگر کشور ها به طرز چشمگیری از کانادا پایین تر است.

با توجه به نتایج این تحقیقات بیش از نیمی از کانادایی ها معتقدند که در حال انجام شغل رویایی شان هستند.

چرا بعضی از ایرانی ها علیرغم این که سال های زیادی را در کانادا گذرانده ند رضایت مندی از شغل یا زندگی را پیدا نکرده اند ؟

یکی از مهم ترین دلایل این است که بسیاری از ایرانی ها نتوانسته اند ان چنان که یک شهروند صحبت می کند به زبان فرانسه یا انگلیسی صحبت کنند در نتیجه نمی توانند مهارت های خود را به مدیر و کارفرمای خود اثبات کنند

همچنین برای شروع زندگی علاوه بر کار در کانادا لازم است پشتوانه مالی از ایران  باشد

یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت،پیکاپ ویزا،(ویزای تضمینی مولتی ۵ساله کانادا)،کارگزار مستقیم تورهای خارجی(نمایشگاهی،توریستی،سفارت)،رزرواسیون پرواز،هتل در اقصی نقاط جهان.برای کسب اطلاعات بیشتر با یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید

ویزای تضمینی کانادا

وقت سفارت انگلیس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.