رضایت مندی از زندگی در بین مردم انگلیس

رضایت مندی از زندگی در بین مردم انگلیس

رضایت مندی از زندگی در بین مردم انگلیس

براساس پژوهش های انجام شده دانمارکی ها شادترین مردم اروپا هستند و از سوی دیگر مردم انگلستان هر روز بیش از پیش بداخلاق می شوند

مردم اسکاتلند، ولز و بیشتر نقاط بریتانیا به نسبت چهارسال پیش عبوس ترند و این پژوهش آن را با میزان اعتماد مردم و مقبولیت دولت مرتبط می داند.

ناشادترین مردم اروپا را ایتالیایی ها و پرتغالی ها تشکیل می دهند.

طی این پژوهش از ۲۰ هزار نفر در ۱۸۰ منطقه مختلف اروپا خواسته شد برای نمایش میزان شادی و رضایت شان از زندگی از میان یک تا ده عددی را انتخاب کنند.

به نتایج این نظرسنجی تحقیقات و آمارگیری روانشناسان در مورد میزان پایبندی به مذهب و اعتماد مردم به دولت و پلیس نیز افزوده شد.

در اسکاتلند، ولز و شمال انگلیس عدد میانگین رضایت و خوشبختی مردم ۵/۷ از ۱۰ بود در حالی که در سال ۲۰۰۲ این رقم برابر ۸ بوده است. تنها نقاطی از انگلستان که این رقم در آنها ثابت مانده بود، آنجلیا، لندن و میدلند شرقی بود که عدد ۸ را حفظ کرده بودند.

در مجموع زنان در مقایسه با مردان میزان بیشتری از رضایت نشان می دهند

مطالعه اماری روی ۱۴ میلیون نفر از مردم انگلستان، نشان می‌دهد  جمعیت بزرگسالی که دندان های خراب دارند، در معرض خطر از دست دادن سلامت روان خود نیز هستند.

این پژوهش‌ در مرکز خدمات بهداشت دهان و دندان انگلستان انجام شده است  امارهای جالب توجهی از تاثیر بهداشت دهان و دندان روی سلامت روان و اعتماد به نفس افراد ارایه می‌دهد.

هم چنین  تحقیق ‘بنیاد بهداشت روانی’ در انگلیس از مسائل دیگری پرده بر می دارد،نتیجه تحقیقی به تازگی نشان می دهد که مشکلات روانی در میان افرادی که ۱۸ تا ۵۴ سال سن دارند، حادتر از سایر گروه های سنی است.

یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت،پیکاپ ویزا،(ویزای تضمینی مولتی ۵ساله کانادا)،کارگزار مستقیم تورهای خارجی(نمایشگاهی،توریستی،سفارت)،رزرواسیون پرواز،هتل در اقصی نقاط جهان.برای کسب اطلاعات بیشتر با یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید

یزدان گشت سفیران؛ اخذ ویزا کانادا، انگلیس، شینگن و… مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا ، تور های خارجی

  • تلفن: ۴۱۴۵۴-۰۲۱
  • آدرس: تهران – عباس اباد ابتدای سرافراز پلاک ۵۵. برج دریای نور. طبقه ۳.واحد ۳۰۱
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.