شهر بازی و پارک آبی کانادا

شهر بازی و پارک آبی کانادا

شهر بازی و پارک آبی کانادا

  • شهر بازی و پارک آبی کانادا به عنوان یک مجموعه تفریحی بی نظیر و چشم نواز نخستین، وسیع ترین و پیشرفته ترین پارک تفریحی در سرتاسر کانادا به شمار می رود.تجربه نفس گیر هیجان و تور خاطره انگیز بینظیر زیرا ئشما در صورت بازدید از این مکان قادر خواهید بود یکی از بزرگ ترین و هیجان انگیزترین اسکای هاوک های ۳۶۰ درجه ای جهان را در این شهر بازی مشاهده کرده و از آن لذت ببرید.
  • این اسکای هاوک هم از نظر فناوری های بکار رفته در آن و هم از نظر ارتفاع از سطح زمین سازه ای منحصر به فرد در سرتاسر آمریکای شمالی محسوب می شود. اما این مجموعه از وسیله های خارق العاده و شگفت انگیزی نظیر این فضانورد کانادایی در خود بسیار دارد.
  • پارک تفریحی کانادا با دارا بودن بیش از ۲۰۰ وسیله تفریحی مهیج و سرگرم کننده بدون تردید از مهم ترین دیدنی های گردشگری و توریستی کانادا به شمار می رود، بطوری که حتی در بسیاری از این زمینه ها نیز بی رقیب و نیز منحصر به فرد است. بزرگ ترین چرخ و فلک مکانیزه کانادا، بزرگ ترین چرخ و فلک چوبی کانادا و هیجان انگیزترین ترن هوایی آمریکا نمونه ای این موارد هستند که می توان به آن ها اشاره کرد.
  • شهر بازی و پارک آبی کانادا علاوه بر جنبه های تفریحی درزمینه های گردشگری دیگر همچون رستوران ها و کافه تریاها، پارک آبی فوق العاده، جشنواره های توریستی و خرید، پارک دایناسورها، هتل ها و فروشگاه های زنجیره ای و اختصاصی کودکان نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارد. همه این موارد دلیلی محکم را برای در نظر گرفتنشهر بازی و پارک آبی کانادا در تورنتو به عنوان مهمترین جاذبه تفریحی تور کانادا ارائه می دهد.

موقعیت مکانی: تورنتو، بزرگراه مک کنزی، خیابان جین

ساعات بازدید: ۹ صبح تا ۱۰ شب

یزدان گشت سفیران؛ اخذ ویزا کانادا، انگلیس، شینگن و… مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا ، تور های خارجی

  • تلفن: ۴۱۴۵۴-۰۲۱
  • آدرس: تهران – عباس اباد ابتدای سرافراز پلاک ۵۵. برج دریای نور. طبقه ۳.واحد ۳۰۱
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.