عادات غذایی مردم انگلیس

عادات غذایی مردم انگلیس

عادات غذایی مردم انگلیس

غذا های مردم  انگلستان آمیزه‌ای است از غذاهای سنتی و مدرن و خوراک های سنتی است که مهاجران و گردشگران به انگلیس وارد کرده اند

مردم بریتانیا به  صبحانه  اهمیت فراوانی می دهند

صبحانه های انگلیسی در بشقاب های خاصی سرو می شود  یک وعده صبحانه کامل انگلیسی شامل:

گوشت، تخم مرغ، سیب زمینی پخته یا سرخ شده، قارچ، سوسیس و نان تست به همراه یک فنجان بزرگ قهوه یا چای است.

انگلیسی‌ها کمتر از صبحانه پختنی استفاده می‌کنند و صبحانه آنها عمدتا ً‌ ترکیبی از غلات صبحانه و نان تست و مارمالاد، آب میوه یا میوه، چای یا قهوه است.

گوشت قرمز و مرغ و ماهی از مواد اصلی خوراک مردم انگلستان و به خصوص نهار‌این مردم است.

رست بیف که نوعی گوشت برشته محسوب می شود به عنوان خوراکی انگلیسی در دنیا شناخته شده است.‌

این غذا در هنگام نهار و معمولا ً‌به همراه پودینگ یورکشایر  صرف می‌شود.‌این پودینگ نوعی نان است که از آرد و شیر و تخم مرغ تهیه می‌شود.‌این دو غذا، ‌اجزای اصلی نهار یکشنبه‌ها در انگلستان است.

این غذا به شکل کبابی سرو می شود و تقریبا می توان گفت روز یکشنبه از هر انگلیسی بپرسید ناهار چه دارید خواهد گفت کباب یورکشایر

شام در‌این کشور بسیار زود و گاهی به صورت عصرانه صرف می‌شود و بسیار سبک است.

در انگلستان، از پنیر به فراوانی استفاده می‌شود و انواعی خاص از پنیر نیز در‌این کشور تولید می‌شود، مانند پنیر چدار (Cheddar Cheese)؛ پنیر چشر (Cheshire Cheese)، نوعی پنیر سفت و خشک؛ پنیر لنکاشر (Lancashire Cheese)، نوعی پنیر چرب و پنیر آبی (Blue Cheese) که رشته‌های قارچ پنیسیلیوم (Penicillium) دارد.

پودینگ‌های انگلیسی از دسرهای معروف دنیاست و در تهیه آنها، ‌از میوه‌های تازه فصل استفاده می‌شود. صدها نوع پودینگ در‌این کشور تهیه می‌شود که مواد اصلی همه آنها آرد، شیر، تخم مرغ و شکر است. تفاوت عمده پودینگ‌ها در میوه‌ها و خامه و کرمی است که همراه با آنها مصرف می‌شود.

آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت،پیکاپ ویزا،(ویزای تضمینی مولتی ۵ساله کانادا)،کارگزار مستقیم تورهای خارجی(نمایشگاهی،توریستی،سفارت)،رزرواسیون پرواز،هتل در اقصی نقاط جهان.

برای کسب اطلاعات بیشتر با یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید

ویزای تضمینی کانادا

وقت سفارت انگلیس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.