غذاهای مردم انگلیس

غذاهای مردم انگلیس

غذاهای مردم انگلیس

یکی از غذا های پر طرفدار در بین مردم انگلستان این است که لوبیا را می پزند و آن را روی نان تست می ریزند و میل می کنند این غذا برای صبحانه بسیار کاربرد و طرفدار دارد اما ممکن است شما گردشگران به خوردن آن چندان تمایل نداشته باشید

لیکور نوعی دیگر از غذا های سنتی انگلستان است که جز در انگلستان طرفداران چندانی ندارد لیکور نام نوعی سس است که از جعفری و سرکه تهیه شده و عموما به همراه پای گوشت و پوره سیب زمینی سرو می گردد. این ترکیب غذایی از قرن ۱۹ میلادی در انگلستان رواج داشته و هنوز هم در شهرهای مختلف این کشور طبخ و سرو می شود.

ماهی دودی

ماهی دودی در بیشتر رستوران های انگلستان سرو می شود این غذا در کنار نان قهوه ای و لیمو ترش سرو می شود و بسیار خوشمزه است

پودینگ کریسمس

این غذا ویژه مراسم کریسمس است به عبارتی می توان گفت که هیچ مراسم کریسمسی وجود ندارد که در آن این پودینگ تهیه نشود تهیه این پودینگ با میوه و اجیل و خمیر است و نوعی شهد روی ان ریخته می شود

نوع دیگری از غذا های محبوب در بین مردم انگلستان Offal به مفهوم بخش های زائد بدن حیوانات است و در غذاهای محلی انگلیس همانند پودینگ قلوه واستیک که از گوشت چرخکرده گاو، گوسفند یا خوک درست می شود، مورد استفاده قرار می گیرد.

حریره نخود هم از غذا های مقوی و پر خاصیتی محسوب می شود که روش درست کردن ان هم چندان سخت نیست برای تهیه این غذا، نخود را از شب قبل در آب خیس کرده و سپس به همراه شکر و نمک می جوشانند تا به صورت یک پوره سبز رنگ در بیاید. این حریره را عموما به همراه فیش اند چیپس سرو می کنند.

آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت،پیکاپ ویزا،(ویزای تضمینی مولتی ۵ساله کانادا)،کارگزار مستقیم تورهای خارجی(نمایشگاهی،توریستی،سفارت)،رزرواسیون پرواز،هتل در اقصی نقاط جهان.

برای کسب اطلاعات بیشتر با یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید

ویزای تضمینی کانادا

وقت سفارت انگلیس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.