قلعه های انگلیس

قلعه های انگلیس

قلعه های انگلیس

قلعه فراملینگهام در شرق سافولک  واقع شده است و یک مثال کامل از بناهای سنگری باستانی به روش  در قرن ۱۱ و ۱۲ میلادی می باشد.

در اطراف این قلعه حصار بندی های جالبی وجود دارد که برای بازدید کنندگان دوست داشتنی به نظر می رسد و می توانند از پیاده روی در این فضا لذت ببرند

فراملینگهام نقش تاریخی مهمی را در دوره خانواده سلطنتی تودور  زمانی که خانواده هاوارد مالک قلعه بود بازی می کند.

هنری هشتم دارایی های قلعه را تصرف کرد، ملکه مری آن را پس داد و الیزابت اول آن را دوباره برگرداند و بعد از مرگ او یک بار دیگر به هاوارد ها برگردانده شد.

قلعه در سال ۱۶۳۶ میلادی به کالج  اهدا شد و ساختمان های داخلی برای ساخت یک نواخانه استفاده شد. بازدیدکنندگان می توانند تاریخ قلعه را در نمایشگاه “از نیروگاه تا نواخانه” بررسی کنند و همچنین می توانند مقبره خانواده هاوارد را که در نزدیکی کلیسای سنت مایکل است ببینند.

قلعه النویک

قلعه آلنویک را شاید در مجموعه داستان‌های هری پاتر با نام هاگوارتز شناخته باشید و در واقع، مکانی است که هری پاتر در آنجا نخستین درس پرواز خود را آموخت.

قلعه به تنهایی مکان جذابی است و قدمت آن به قرن یازدهم باز می‌گردد.

همچنین در نیمه دوم سده پانزدهم نبردی با عنوان جنگ رزها در مراتع اطراف قلعه رخ داد و برای همیشه در تاریخ بریتانیا ثبت شد.

خانواده پرسی از علاقه‌مندان رشته باستان‌شناسی هستند و در راستای ارتقای جایگاه موزه از لحاظ بین‌المللی تلاش بسیاری کرده‌اند.این قلعه  خانه آخر هفته های  مورد علاقه ملکه می باشد. این بنا در طی قرن ۱۱ ساخته شد و برای ۷۰۰ سال گذشته، خانه خانواده پرسی (Percy) بوده است.

بازدید از این قلعه ها می تواند تا ساعت ها شما را در زیبایی قلعه ها غرق کند

یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت،پیکاپ ویزا،(ویزای تضمینی مولتی ۵ساله کانادا)،کارگزار مستقیم تورهای خارجی(نمایشگاهی،توریستی،سفارت)،رزرواسیون پرواز،هتل در اقصی نقاط جهان.برای کسب اطلاعات بیشتر با یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید

ویزای تضمینی کانادا

وقت سفارت انگلیس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.