مرکز علوم انتاریو

مرکز علوم انتاریو

مرکز علوم انتاریو

  • مرکز علوم انتاریو به عنوان بزرگ ترین مرکز علوم و فناوری های روز دنیا در کانادا شناخته شده است. در این مرکز آخرین دستاوردها در زمینه های مختلف علوم طبیعی و انسانی اعم از زمین شناسی، الکترونیک، موسیقی و ادبیات و … ارائه می شود.
    • همه بخش های مرکز علوم انتاریو منحصر به فرد هستند ولی بااهمیت ترین و وسیع ترین بخش این مرکز به دو حوزه بسیار وسیع و مهم فضا و زیست شناسی مربوط می شود.امکانات و نیز تنوع و گستردگی دستاوردهایی که در این دو حوزه به نمایش درآمده بسیار بی نظیر و منحصر به فرد است.بطوری که بخش زیست شناسی به تنهایی به ۸۰ نمایشگاه مختلف اختصاص داده شده است.مرکز علوم انتاریو از این نظر که برای گروه های سنی مختلف و بویژه کودکان جذابیت خاصی دارد بسیار جالب توجه است.شاید این مرکز را در نگاه اول مکانی آکادمی و دانشگاهی تصور کرد ولی در واقع گروه های هدف در آن بیشتر نوجوانان و بخصوص کودکان هست و تمرکز آن تربیت استعدادهای برتر از میان کودکان با استفاده از آخرین پیشرفت ها در زمینه های تربیتی است و از مهم ترین و جذاب ترین بخش های مرکز علوم آنتاریو که در واقع به همین موضوع اختصاص داده شده پارک کودکان آن می باشد.

 

موقعیت مکانی: تورنتو، بزرگراه اگلینتون، خیابان دون میلس، ساختمان شماره ۷۷۰

ساعات بازدید: ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر

هزینه تهیه بلیط: برای اعضای افتخاری مجموعه، که شما هم می توانید عضوی از این مجموعه باشید، بازیدها بدون هزینه است. برای عضویت می توانید از لینک ارائه شده در پایین استفاده کنید.

این هزینه برای بزرگسالان ۲۲، برای جوانان ۱۳ الی ۱۷ سال ۱۶ دلار ، برای کودکان ۳ تا ۱۲ سال ۱۳ دلار و برای خردسالان زیر ۳ سال رایگان است.

تیم یزدان گشت سفیران
با تجربه در پیکاپ انواع پاسپورت
وقت سفارت و ویزای تضمینی کانادا
در خدمت شماست , با مشاورین ما در ارتباط باشید
تلفن : ۸۸۵۳۷۴۱۸

ویزای تضمینی کانادا

ویزای توریستی کانادا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.