معروف ترین خودرو های انگلیس

معروف ترین خودرو های انگلیس

معروف ترین خودرو های انگلیس

رنجرور ایووک، اتومبیلی که آن را اتومبیل سال ۲۰۱۱ لقب نهادند، یکی از زیباترین های کلاس SUV است. این مدل رنجرور نه تنها در انگلستان بلکه در سرتاسر دنیا بیش از صد جایزه را از آن خود ساخته است.

موفقیت ایووک همچنین هزار موقعیت شغلی جدید را در انگلستان به وجود آورد و سرمایه گزاران را بر آن داشت تا در شرایط نابسامان اقتصادی این کشور ۳۵۵ میلیون پوند در کمپانی تولید موتورهای چهار سیلندر ولورهامپتون (Wolverhampton) سرمایه گزاری کنند.

سال  ۲۰۱۲ هم یکی از پرکارترین سال​های فعالیت رولزرویس بوده است. تنها در سه ماه نخست سال نیز ۱۸۰۰ دستگاه بنتلی روانه بازار خودرو شد. در این میان چین و اکثر کشورهای آسیای میانه استقبال بی​نظیری را از اتومبیل​های لوکس تولید انگلستان به عمل آوردند تا جایی که فروش انواع بنتلی در چین به بیش از دو برابر رسید.

مردم این کشور به بیشینه تاریخی و تولیدات لوکس کشور انگلستان علاقه مندند.

طی چند سال اخیر علاقه چینی ها به تاریخچه آمیخته با مسابقات مختلف اتومبیل​های بنتلی و ساختار دست ساز آن​ها دوچندان شده است.

در ادامه تولیدات موفق انگلیس می توان موفقیت چشم گیر نیسان در ساندرلند(Sunderland ) را مشاهده کرد انگلستان نقش بسزایی در این تصمیم گیری داشته است.

کارخانه تولید اتومبیل ساندرلند که در سال ۱۹۸۶ تاسیس شد، سال گذشته حدود نیم میلیون اتومبیل تولید کرد. این رقم بالاترین میزان تولیدی است که یک کارخانه تولید اتومبیل انگلیسی تا به حال داشته است.

اما پیشرفت خودرو در انگلستان تنها به ماشین های لوکس محدود نمی شود بلکه انگلیس برای ساخت ماشین های کوچک و دوستدار محیط زیست هم تلاش می کند اتومبیل​های کوچکی  که الودگی ندارند و سبک وزن هستند مورد علاقه بسیاری از ورزشگاران هستند و توانسته اند در عرصه های بین المللی مسابقات جایزه های خوبی کسب کنند

یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت،پیکاپ ویزا،(ویزای تضمینی مولتی ۵ساله کانادا)،کارگزار مستقیم تورهای خارجی(نمایشگاهی،توریستی،سفارت)،رزرواسیون پرواز،هتل در اقصی نقاط جهان.برای کسب اطلاعات بیشتر با یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید

ویزای تضمینی کانادا

وقت سفارت انگلیس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.