نحوه گرفتن وقت از سفارت کانادا

نحوه گرفتن وقت از سفارت کانادا

نحوه گرفتن وقت از سفارت کانادا

اخذ وقت سفارت کانادا یکی از اقداماتی است که باید در روند رسیدن به ویزا کانادا انجام شود که بطور خلاصه به تشریح مراحل اخذ ویزا کانادا میپردازیم تا از اهمیت وقت سفارت کانادا و اهمیت انتخاب شهر اخذ وقت سفارت کانادا در اخذ ویزا کانادا مطلع شوید. برای سفر به خاک کانادا نیاز به اخذ ویزا کانادا میباشد بدین معنی که اجازه ورود به خاک کانادا صادر شود.

حال بدین منظور ورود به کانادا (سفر یا مهاجرت به کانادا) به اهداف متفاوتی میتواند صورت پذیرد که هر کدام شامل یک نوع ویزای خواص میشود که بطور مثال برای ورود به کاناد به قصد تفریح و گردش باید ویزا توریستی کانادا اخذ شود و… (که میتوانید اطلاعات کامل راجع به انواع ویزا را از آدرس وقت سفارت کانادا موجود در پایین صفحه مشاهده نمایید). حال برای اخذ ویزا کانادا، متقاضی ابتدا باید فرم درخواست ویزای مورد نظر خود را تکمیل نموده و مدارک مورد نیاز آن ویزا را جمع آوری کند.

پس از تکمیل فرم و جمع آوری مدارک (لازم به ذکر است که مدارک باید به زبان انگلیسی یا فرانسوی ترجمه شده باشند که برای ترجمه ی مدارک همین که دارای مهر رسمی دارالترجمه باشد کافیست و همچنین میتوانید از خدمات آژانس یزدان گشت سفیران در این مورد استفاده کنید ). حال باید نسیت به اخذ وقت سفارت کانادا اقدام شود البته نه به این معنا که در وقت سفارت اخذ شده نیاز به حضور متقاضی برای مصاحبه باشد بلکه به این معنی که اخذ وقت سفارت کانادا به منظور حضور شخص در مراکز انگشت نگاری کانادا میباشد و برای اخذ ویزا، مدارک متقاضی به سفارت کانادا ارسال میشود.

دو نکته ی قابل توجه در امر اخذ وقت سفارت کانادا وجود دارد و آن، امکان حضور بدون مشکل در آن مرکز انگشت نگاری است و دیگر اینکه پس از انجام مراحل درخواست ویزا، امکان پیکاپ ویزا کانادا (پیکاپ پاسپورت کانادا) از آن شهر وجود داشته باشد و نیاز به مراجعه ی مجدد شخص متقاضی برای دریافت مدارک نباشد که در این مورد هم میتوانید اطلاعات تکمیلی راجع به پیکاپ ویزا کانادا را از آدرس “خدمات پیکاپ ویزا کانادا” مشاهده بفرمایید.

لینک های مرتبط :

تور کانادا

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.