هتل یخی کانادا

هتل یخی کانادا

هتل یخی کانادا

  • با رشد روزافزون طراحی و ساخت هتل های مختلف در شهرهای توریستی و مشهور جهان، یافتن هتلی که کیفیت بالایی داشته باشد روز به روز سخت تر می شود. در این میان افرادی هم یافت می شوند که بیشتر به دنبال هتل هایی خاص هستند که تجربه ای جدید و ناب از این طریق بدست بیاورند. کانادا بی تردید یکی از زیباترین کشورها در دنیا محسوب می شود، آب و هوای این کشور سرد و خشک بوده و فصل زمستان آن بسیار سرد و طاقت فرسا است. از نظر امکانات رفاهی،  در شهرهای مختلف این کشور هتل های بسیار خوب زیادی وجود دارد ولی هتل یخی کانادا (به عنوان اولین هتل یخی در کانادا) یکی از جالب ترین هتل ها نه تنها در کانادا، که در جهان هست.
  • هتل یخی کانادا یا Ice Hotel در ۵ کیلومتری شهر کبک (Quebec) واقع شده که در سال ۲۰۰۱ و زمان تحویل سال افتتاح شد، این هتل نخستین هتل یخی در آمریکای شمالی به شمار می رود. آیس هتل در پایان ماه دسامبر تحت بازسازی و تعمیر قرار می گیرد تا بدین وسیله در اوایل ژانویه بتواند در سرمای زیر صفر به گرمی از گردشگران استقبال کند.
  • این هتل یخی بیشتر از ۳ ماه دوام ندارد، یعنی ۳ ماه بعد از بوجود آمدن این هتل در ماه ژانویه ذوب می شود. در بدو تاسیس این هتل فقط دارای ۱۱ اتاق بود اما اکنون با دارا بودن ۵۵ اتاق از بزرگ ترین هتل های یخی در سطح دنیا محسوب می شود.
  • هر ساله ۴۵ روز برای ساخت این هتل زمان اختصاص داده می شود. ۵۰ نفر نیرو در این کار با هم همکاری می کنند. جالب اینکه در ساخت هتل یخی چوب نیز بکار می رود اما این چوب ها در بدنه هتل کار گذاشته می شوند. وزن برف مورد استفاده برابر با ۳۰ هزار تن و وزن یخ بکار رفته ۵ تن است. این میزان از برف و یخ در نوع خود جالب هست. ضخامت دیواره های هتل حدود ۴ متر است.

ویزای توریستی کانادا

ویزای تضمینی کانادا

هتل های کانادا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.