هزینه های اولیه زندگی در کانادا

هزینه های اولیه زندگی در کانادا

هزینه های اولیه زندگی در کانادا

هزینه پوشاک در تورنتو به نسبت به شهر های دیگر به علت حراجی های بزرگی که دارد کم است

هزینه پوشاک  بسته به سلیقه شما می تواند بسیار متفاوت باشد و می‌تواند از ماهانه متوسط ۳۰-۴۰ دلار تا چند صد دلار متغیر باشد.

اما می توانید با خرید از اوت لت ها هزینه های خود را کاهش دهید

مالیات بر درامد نکته بسیار مهمی تلقی می شو چرا که بسته به این که در کجا زندگی می کنید این نرخ متفاوت است مثلا البرتا کم ترین نرخ مالیات بر درامد را دارد

اگر برای خودتان کار می‌کنید و مالیاتتان را یک جا در انتهای سال مالی پرداخت می‌کنید، حواستان به کنار گذاشتن بخشی از درآمدتان برای پرداخت مالیات باشد.

اگر کارمند باشید، مالیات مستقیماً از دستمزد شما کسر می‌شود که بسته به میزان در آمدتان این رقم برای درآمد های نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار در سال، به ۴۰ درصد هم می‌رسد.

هزینه خرید وسایل زندگی در تورنتو یا ونکوور بسیار قابل کنترل توسط شما است. با خرید از حراجی‌ها می‌توانید بعضاً تا ۷۰ درصد تخفیف بگیرید.

بهترین مکان سکونت برای مهاجرین و به خصوص ایرانی‌ها بنا بر تجربه، امتداد خیابان یانگ و نزدیک یا حتی با دسترسی مستقیم از داخل ساختمان به مترو می‌باشد.

گرچه ساختمان‌های با دسترسی مستقیم کمی اجاره بیشتری دارند ولی آسایش و زمان صرفه جویی شده برای شما ارزش آن اضافه بها را دارد. در این صورت شما شاید تا چند وقت نیازی به خرید اتومبیل نداشته باشید.

اگر قصد خریدن ماشین را دارید باید بدانید در  شهری مانند تورنتو به خاطر رطوبت زیاد، تابستان‌های شرجی و نمک‌های ضد یخی که در زمستان‌ها در خیابان‌ها می‌ریزند، عمر مفید اتومبیل شاید چیزی حدود ۱۰ سال باشد.بنابراین شاید بهتر باشد به طور جدی در بدو ورود به ماشین خریدن فکر نکنید

یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت،پیکاپ ویزا،(ویزای تضمینی مولتی ۵ساله کانادا)،کارگزار مستقیم تورهای خارجی(نمایشگاهی،توریستی،سفارت)،رزرواسیون پرواز،هتل در اقصی نقاط جهان.برای کسب اطلاعات بیشتر با یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید

ویزای تضمینی کانادا

وقت سفارت انگلیس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.