ویزای تضمینی کانادا

ویزای تضمینی کانادا

ویزای تضمینی کانادا

  • از قدیم ویزای سوپر یا ویزای خانواده و دیدار از فرزندان را مسافران و متقاضیان با داشتن شرایط مناسب دریافت میکردند .
    • از نوروز ۹۵ تا به حال سفارت کانادا خوشبختانه اجازه صدور ویزا مولتی ۱۰ ساله را برای ویزای توریستی نیزدر نظر گرفت و اجازه صدور ویزا ۱۰ ساله برا بازدید کنندگان و مشتاقان سفر و بازدید به کانادا مهیا شد . البته ناگفته نماند که کنسولگری کانادا با تخصصی که دراین امر دارند از میان متقاضیان به خیلی از افراد ویزا میدهند و در کمال ناباوری به بعضی از افراد با پرونده بهتر ویزا تعلق نمیگیرد. مفتخریم در این زمان درصد بسیار بالای از متقاضیان یزدان گشت سفیران موفق به دریافت ویزا سوپر شده اند که در اصل همان ویزای ۱۰ ساله است اما به دلیل اینکه پاسپورت ایرانی با اعتبار ۵ سال صادر میشود ویزا ۵ ساله در اصل به متقاضی تعلق میگیرد. توصیه میکنیم پرونده خود را به مراکز تخصصی وقت سفارت بدهید زیرا چیدن مدارک به درستی و مشاوره ما و همچنین دعوتنامه توریستی یزدان گشت سفیران که در هنگام درخواست ویزای تضمینی کانادا بروی پرونده شما قرار میگیرد شانس ویزا شدن شما را بسیار بالا میبرد .همچنین توصیه میشود از مدارک نامعتبر و اطلاعات کذب جدا خودداری کنیدو تمام فرم را به درستی و با صداقت پر نمایید مطمئن باشید پر کردن فرم با اطلاعات اشتباه اثر خوبی بروی پرونده شما نخواهد گذاشت.
    • ویزای تضمینی کانادا به مدت ۵ سال اعتبار دارد اگر موفق به دریافت این ویزا شوید به مدت ۵ سال هر تعداد ورود وخروجی که تمایل داشته باشید میتوانید به خاک کانادا انجام دهیداما در هر بار ورود مجاز به اقامت تا ۶ ماه هستید و حتما باید خاک کانادا را ترک کرده و دوباره وارد شوید اصلا لزومی نداره به مبدا اولیه بازگردید فقط خروج شما ثبت گردد.
    • ویزای تضمینی کانادا و دریافت ویزای مولتی ۵ ساله شاید اولین و راحت ترین و کم هزینه ترین قدم برای دریافت ویزای مهاجرتی باشد با حضور در خاک کانادا به مدت ۵ سال میتوانید به راحتی ویزای توریستی خود را تبدیل به مهاجرتی نمایید وهمچنین میتوانیدبراوردی ازمحیط و شرایط زندگی در کانادا داشته باشید .
    • یزدان گشت سفیران مرگزتخصصی وقت سفارت پیکاپ ویزا برای ارائه کلیه خدمات کانادا از ثبت نام بیومتریک کانادا تا مرحله اخردر کنار شما عزیزان خواهد بود.

تور و ویزای کانادا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.