ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا

  • بخش اول
  • شرایط جدید برای ویزای توریستی کانادا :
    • سیستم بیومتریک برای متقاضیان ویزای موقت(دیداری , دانشجویی و کار)الزامی است.
    • از تاریخ ۱۱ دسامبر ۲۰۱۳ برای تمامی افراد بین ۱۴ تا ۷۹ سال ملزم شده است تا بیومتریک ( اثر انگشت و عکس) خود را ارائه دهند.این سیستم جدید شامل شهروندان در ۲۹ کشور متفاوت و یک منطقه خواهد بود.
    • بعد از عقد قرار داد با ما , زمانی برای دادن اطلاعات بیومتریک شما اعلام میشود که شما باید در ان تاریخ به محل مورد نظر مراجعه کنید . چند کشور که برای این منظور در نظر گرفته شده اند به شرح زیر است .(لازم به ذکر است ترکیه دارای شرایط مناسب تری در این راستاست)
    • ۱-انکارا و استانبول۲-ارمنستان۳-اذربایجان۴-گرجستان۵-کویت۶-بحرین۷-امارات
      ما اهمیت هزینه و وقت شما متقاضی عزیز را کاملا درک میکنیم لذا با تیمی مجرب وکار ازموده , نهایت دقت و تلاشمان را میکنیم تا کار شما را به نتیجه ی مطلوب برسانیم .
    • در حال حاضر با عقد قرار داد با اژانس گشت سفیران امکان دریافت ویزا توسط بخش ویزای توریستی این شرکت در مدت یک ماه وجود دارد .
  • نکته :
    • لازم به ذکر است که ویزای توریستی یکی از کوتاه ترین روشهای ورود به کانادا است که بسیاری از افراد با این روش به این کشور زیبا و مرفح میروند که البته اخذ ویزای  ان دارای نکات بسیار ریز و کلیدی میباشد. بسیاری از افراد را میبینیم که در مورد ویزای توریستی خود سوال دارند و با توجه به سپردن این کار به افراد نا لایق شانس خود را از دست داده اند.اینها همان کسانی هستند که از روش ازمون و حطا استفاده کرده اند و نمیدانند که مدارک ویزای توریستی توسط سفارت کانادا به صورت کلی برای همه مردم دنیا ارائه میشود ولی,نسبت به هر کشور تغییر میکند و بر اساس همین مسئله است که کانادا در هر کشور داری سفارت خانه است.

پس همیشه توجه داشته باشید که نکات بسیار ریز و مهمی در اخذ ویزا وجود دارد که احتیاج به تخصص و اگاهی از اخرین فوانین ومقررات دارد.خوشحالیم که با داشتن کادری کار ازموده موفق به اخذ ویزا برای بسیاری از مشتریانمان شده ایم.با اطلاع دقیق از فرم های مربوط به متقاضی و داشتن اسپانسر در کانادا , لیست مدارک مورد نیارکه باید ارسال شوند و نحوه پرداخت هرینه , ارسال مدارک, پیکاپ ویزا بعد از اتمام کار و تکمیل فرم ها,وقت سفارت کانادا که برای هر شخص با توجه به شغل و مدارک شخصی او متفاوت است و البته با پیگیری خستگی ناپذیر این کار مهم و دشوار شدنی میشود.

طبق قوانین کانادا فقط وکیل رسمی مهاجرت که دارای شرکت ثبت شده در کانادا است و عضو شورای مهاجرین کانادا میباشد میتواند به عنوان نماینده قانونی شما برای اخذ ویزای توریستی اقدام کند . پس درخواست ویزای توریستی از طرف افراذ بدون صلاحیت باعث رد شدن پرونده میشود که مسلما مسئول عواقب ان خودتان هستید.

امکان دریافت ویزا بهصورت فردی و یا گروهی وجود دارد.

با مراجعه به اژانس یزدان گشت سفیران کلیه ی مراحل دریافت ویزای توریستی کانادا (بررسی شرایط ویزای کانادا ,پرداخت هزینه سفارت کانادا , هزینه پیکاپ , تکمیا مدارک و ترجمه رسمی , وقت انگشت نگاری و …. )توسط ما انجام میگیرد .با یزدان گشت سفیران اسوده خاطر باشید .

ویزای تضمینی کانادا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.