ویزای توریستی ۵ ساله کانادا

ویزای توریستی ۵ ساله کانادا

ویزای توریستی ۵ ساله کانادا

  • بارها شنیده ایم که شرکتها و دفاتر مهاجرتی ویزای توریستی ۵ ساله کانادا را با صدای بلند و خدمات ویژه و با هزینه های سرسام اور اعلام میکنند و با  تایم های طولانی برگزاری دوره های مختلف و مشاوره های رفتاری و …. سعی در طولانی کردن پرونده توریستی مینمایند .مفتخریم با کسب درصد بالای ویزابرای متقاضیان خود در امر ویزای مولتی ۵ ساله کانادادر این زمینه جایگاه خوبی را برای خود پیدا کنیم و اماده ارائه خدمات گروهی در کوتاهترین زمان ممکن باشیم.
  • یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت .پیکاپ ویزا با چیدن و بررسی مدارک شما و مشاوره و اعلام نقص مدارک متقاضیان در دریافت ویزای توریستی ۵ ساله کانادا به شما یاری میرساند .
  • گرچه میدانید بطور کلی ویزا شدن و یا نشدن متقاضی بنا به مدارک ارائه شده از سمت متقاضی است و تمام سعی در این است که کنسولگری قبول کند شما توریست هستید وقصد اقامت بیشتر از ویزای خود را نداریدو حتما در تایم  مورد نظر خاک کانادا را ترک خواهید کرد .
  • ویزای توریستی ۵ ساله کانادا چیست ؟
    • ویزای چند بار ورود به کانادا میباشد . توریستی است و اجازه کار.تحصیل اقامت دائم را نخواهید داشت در هر ورود به خاک کانادا تا ۶ ماه مجاز هستید و بعد از خروج مجددا تا ۶ ماه اجازه ورود دارید .
    • دقت فرمایید برای پر کردن فرم و ثبت بیومتریک و ارسال مدارک حتما با متخصصین یزدان گشت سفیران در ازتباط باشید و از تجربیات و نکات تجربی استفاده کنید ویزای تضمینی کانادا یا کلا ویزا کانادا مصاحبه حضوری ندارد و فقط بستگی کاملبه مدارک ارسالی وپرونده درست و دقیق شما دارد .
    • پس کارگزار و تخصص در این امر نقش بسزایی دارد تا تمام تلاش در قانع کردن افسر مربوطه بشودکه مسافر قصد برگشت را دارد و فقط توریست است . البته بعد میتوان در کانادا ویزای توریستی را به راحتی تبدیل به اقامتی کرد. دقت نمایید در ارائه مدارک با تیم یزدان گشت سفیران نهایت همکاری را بفرمایید زیرا تلاش در صدد  بالا بردن اخذ ویزای ۵ ساله برای شما عزیزان میباشد .

ویزای تضمینی کانادا

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.