کالج های کانادا

کالج های کانادا

کالج های کانادا

دوره کالج در کانادا مربوط به دوره هایی میشود که بیشتر روی آماده سازی متقاضی برای ورود به بازار کار تمرکز دارند، بنابراین کالج ها از نظر تئوری تمرکز کمتری روی دروس گذاشته و بیشتر به جنبه کاربردی و عملیاتی توجه میکنند.

دوره کالج در کانادا به متقاضی هایی توصیه میشود که قصد ورود سریع به بازار کار را دارند و به دنبال شغل های با درآمد متوسط و کاربرد زیاد هستند.

شرکت در دوره هایی که کارورزی به عنوان دوره اصلی ان ها هست برای کسانی که تازه وارد به کانادا هستند بهتر است

زیرا این دوره به متقاضی این فرصت را میدهد تا بتواند در دوره کارورزی ارتباطات کاری خود را گسترش داده و شانس خود را برای استخدام شدن افزایش بدهد.

کالج ها در کانادا به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم میشوند. شرایط ادامه تحصیل در کالج های کانادا معمولا نسبت به دانشگاه ساده تر بوده و پیش نیاز های کمتری جهت ورود به کالج های کانادا وجود دارد. همچنین نمره زبان مورد نظر جهت ورود به دوره کالج کانادا نسبت به دانشگاه ها ساده تر خواهد بود.

اگر بخواهیم کالج در کانادا را با سیستم تحصیلی ایران مقایسه کنیم، در واقع کالج ها همان مراکز آموزشی قنی و حرفه ای در کانادا به شمار می آیند

برخی از کالج ها نیاز به نمره زبان حداقل آیلتس ۶ دارند. البته در بسیاری از کالج ها این امکان وجو دارد که متقاضی از طریق انجام تست آنلاین سطح زبان انگلیسی یا فرانسوی خود را اثبات نماید.

طبق قانون هیچ شرط سنی برای اخ پذیرش تحصیلی و ویزا تحصیلی کانادا وجود ندارد.

متقاضی همراه متقاضی اصلی میتواند برای دریافت ویزای بازدید یا ویزای کار اقدام نماید و محدودیتی در این مورد نیست و فرزند متقاضی نیز امکان برخورداری از تحصیل رایگان در کانادا را خواهد داشت.

یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت،پیکاپ ویزا،(ویزای تضمینی مولتی ۵ساله کانادا)،کارگزار مستقیم تورهای خارجی(نمایشگاهی،توریستی،سفارت)،رزرواسیون پرواز،هتل در اقصی نقاط جهان.برای کسب اطلاعات بیشتر با یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید

ویزای تضمینی کانادا

وقت سفارت انگلیس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.