کریسمس در کانادا

کریسمس در کانادا

کریسمس در کانادا

بسیاری از مسیحیان در کانادا ۲۵ دسامبر ،روز میلاد حضرت عیسی مسیح که بعنوان روز کریسمس شناخته می شود را جشن می گیرند.این روز زمانی است که مردم کانادا به یکدیگر هدیه می دهند در مهمانی ها غذاهای گوناگونی تهیه و سرو می کنند.

بسیاری از مردم کانادا در این روز کار خود را تعطیل کرده و اوقات خود را در کنار خویشاوندان و دوستان نزدیک خود سپری می کنند.

در این روز مرسوم است که مردم به یکدیگر هدیه دهند ،غذاهای عالی میل کنند و در برنامه ها مذهبی کلیسا شرکت کنند.بسیاری از مردم کانادا بویژه ایالت کبک این مراسم ها را در شب کریسمس بجای روز آن انجام می دهند.

سنت هدیه دادن در روز کریسمس در بین خانواده های گوناگون کانادایی متفاوت است.در بین خانواده ها مرسوم است که یک چهره افسانه ای بنام بابانوئل هدیه های را به ارمغان می آورد.

بابانوئل با سورتمه ای که توسط گوزن های شمالی کشیده می شود به شهر های مختلف سفر می کند،از طریق دودکش وارد خانه ها می شود ،هدیه و آب نبات کریسمس را در جوراب های ساق بلند یا در زیر درخت کریسمس قرار می دهد.

اما در بعضی خانواده ها برای خرید هدیه با یکدیگر تبادل نظر می کنند.هدیه های محبوب برای کودکان اسباب بازی  و شکلات و برای بزرگسالان لباس ،آلات موسیقی و لوازم لوکس می باشد.

روز کریسمس در کانادا تعطیل رسمی می باشد.مدارس ،اداره پست و بسیاری از شرکت ها و سازمان ها در این روز تعطیل هستند.بعضی از فروشگاه ها ممکن است باز باشند.سیستم حمل و نقل عمومی نیز تعطیل است

کریسمس نماد های بسیاری دارد مثل ستاره و درخت کریسمس و بابانوئل که نماد دیگری از روز کریسمس می باشد.بابا نوئل یک شخصیت افسانه ای است که ریشه درفرهنگ  اروپا بخصوص انگلستان ،هلند و آلمان دارد.

یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت،پیکاپ ویزا،(ویزای تضمینی مولتی ۵ساله کانادا)،کارگزار مستقیم تورهای خارجی(نمایشگاهی،توریستی،سفارت)،رزرواسیون پرواز،هتل در اقصی نقاط جهان.برای کسب اطلاعات بیشتر با یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید

ویزای تضمینی کانادا

وقت سفارت انگلیس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.