شهر ساحلی ایتالیا اترانی

شهر ساحلی ایتالیا اترانی

شهر ساحلی ایتالیا اترانی

ایتالیا دارای شهر های بسیار زیبا و باشکوهی میباشد مانند رم میلان و ونیز که هر یک از یک لحاظ شاخص و مورد توجه توریست ها هستند .شهر رم با بناهای قدیمی و باشکوهی که از زمان امپراطوری رم برجا مانده و شهر میلان به لحاظ اهمیتش در مد و ونیز به خاطر بافت خارق العاده ی شهر که بر روی اب است . اما در این میان شهر های ساحلی ایتالیا نیز بسیار محبوب هستند و هر سال میزبان تعداد زیادی توریست از سراسر قاره ها میباشند.
شهر ساحلی ایتالیا اترانی Atraniیکی از شهر های محبوب و زیبای ساحلی ایتالیا میباشد .

این شهر در جنوب غربی ایتالیا و در ساحل امالفی قرار درد.این مکان فاصله ی اندکی با ساحل زیبا و مشهور امالفی نیز دارد.این شهر ساحلی مکانیست که بسیاری از ساکنان ثروتمند و خوش سلیقه ی امالفی دست به ساخت خانه ها و ویلاهای لوکس و فوق مدرن زده اند.بناهای قدیمی در اترانی بسیار بکر و دست نخورده هستند و بسیاری از انها متعلق به قرون وسطا هستند

.این شهر بسیار محبوب گردشگرانی است که به اثار فرهنگی علاقه مندند انها در کنار لذت بردن از ساحل زیبا و اقامت در هتل های لوکس این شهر از بناهای باستانی ان نیز دیدن میکنند.خانه های رنگارنگ و سنتی در کنار باغ های مرکبات و لیمو محیطی صمیمی و بسیار دلنشین به وجود میاورد خانه ها در فاصله ی کمی از هم ساخته شده اند و در میان انها راه پله های باریک وجود دارد که راه ارتباطی بسیار منحصر به فرد و خاصی است.

این شهر ساحلی بهشتی برای اقامت و سپری کردن تعطیلات است و با محیط صمیمی و دوست داشتنی توریست ها را از سراسر جهان پذیرا میباشد.
برای سفر به ایتالیا،اخذ ویزا ووقت سفارت اژانس یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و کادری متخصص یاری رسان شما میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.