تحصیل در ایتالیا

تحصیل در ایتالیا

تحصیل در ایتالیا

دانشگاه های ایتالیا دارای شاخص علمی بالا در سطح دنیا می باشد . براساس یک امار در سال ۲۰۱۳ بیشتر از ۳۴ دانشگاه این کشور در رتبه زیر ۹۰۰ دانشگاه برتر سطح جهان قرار گرفته اند . همچنین ایتالیا در رشته های خاص چون معماری هنر مهندسی باستان شناسی تاریخ و علوم اجتماعی دارای شهرت جهانی است .

کشور ایتالیا عضو اتحادیه اروپا (شنگن) می باشد ایتالیا به واسطه عضویت در اتحادیه اروپا دارای استانداردهای بالایی در زمینه های مختلف از جمله بهداشت خدمات اجتماعی پوشش های بیمه ای و سایر موارد می باشد .

سکوی پرتاب به دلیل اعتبار و قدمت بالای دانشگاه های ایتالیا محل دوره های دانشگاهی بسیاری به صورت مشترک بین دانشگاه های برتر دنیا و ایتالیا برگزار می شود که تحصیل در این دوره ها به طور مشترک علاوه برتجربه زندگی و تحصیل در دو کشور باعث می شود که دانشجو از دو دانشگاه یا حتی بیشتر مدارک پایان دوره دریافت کند .

جهت اجاره مسکن در کشور روش های مختلفی وجود دارد . که با توجه به بودجه می توانید یکی از ان ها را انتخاب کنید . امکان اجاره اپارتمان با متراژ مختلف بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ یورو متغیر است .

اتاق های یک نفره یا دو نفره در خانه یا اپارتمان بین ۲۴۰ یا ۴۰۰ هزینه خواهد داشت . متقاضیان برای تحصیل در ایتالیا در مقطع لیسانس در ایتالیا باید پس از کسب گواهی یا مدرک دیپلم دبیرستان اقدام به شرکت و گذراندن امتحان ورودی دانشگاه های ایتالیا کنند .
دانشجویان مقطع کارشناسی کشور ایتالیا مجوز کار در محدوده ۱۰ ساعته بصورت هفتگی دارا می باشند و میانگشن حقوق این افراد حدودا بین ۸ تا ۱۰ یورو به ازای هر ساعت می باشد که مجموع درامدهای حاصله از کار دانشجویی می توانند به راحتی هزینه های زندگی و تحصیل افراد در یک سال را پوشش دهد . دانشجویان مقطع کارشناسی کشور ایتالیا مجوز کار در محدوده کار در محدوده ی ۱۰ ساعته به صورت هفتگی دارا می باشند .

اژانس یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و کادری مجرب در اخذ ویزا،وقت سفارت و سفر یاری رسان شما میباشد.با ما تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.