ثبت نام آنلاین ویزای کانادا

ثبت نام آنلاین ویزای کانادا

ثبت نام آنلاین ویزای کانادا

این روش که روشی منطقی برای امر ثبت نام ویزای کانادا است لزومی به حضور شخص در سفارت نیست . متقاضی پس از اسکن تمام مدارک خود فقط لازم است آن ها را در اکانت آنلاین خود در سایت رسمی سفارت کانادا آپلود کند .

توجه داشته باشید که واریزی مربوط به ویزا به مبلغ ۱۰۰ دلار و انگشت نگاری ۸۵ دلار می باشد . این هزینه ها باید بعد از آپلود مدارک به صورت آنلاین پرداخت شود .

فراموشتان نشود که حتما چک کنید که مدارکتان کامل باشد و به درستی هر مدرک را  قرار دهید و حتما با یک متخصص خدمات ویزا مشاوره نمایید زیرا که بعد از سامبیت نهایی دیگر امکان تغییر حذف و یا اضافه کردن مدارکتان به شما داده نمیشود.

اگر برگه تاییدیه ثبت نام به همراه شماره ی درخواست را دریافت کردید حالا یک مهلت ۳۰ روزه جهت انجام مراحل انگشت نگاری برایتان در نظر گرفته می شود .

به این منظور به یکی از مراکز واک مراجعه کنید تا مراحل ثبت نام را  به پایان برسانید و سپس منتظر خبر بررسی درخواست ویزا یتان بمانید .

همینطور لازم به ذکر است  که این جواب در ریجستر آنلاین  معمولا سریع تر است ، یعنی  زمانی در حدود ، مطابق با ۶۲ روز کاری به نسبت روش حضوری آن می باشد که یکی دیگر از مزیت ها و برتری های این روش نسبت به روش حضوری است

نکته ی دیگر این است که افراد کمتر از ۱۴ سال و یا بیشتر از ۸۰ سال نیازی به انجام مراحل انگشت نگاری و به همان طبع پرداخت هزینه ۸۵ دلاری آن نیز نمیباشند و همینطور مدارک این گروه را هم شخص دیگری می تواند تحویل دهد

اسناد و مدارک لازم جهت ثبت نام ویزای کانادا به دفتر یزدان گشت سفیران عبارتند از:

اسکن شده ی صفحه ی اول پاسپورت و کلیه صفحات پاس جدید و قدیم که مهر ویزا یا ورود و خروج در ان درج شده است.

پر شده ی دوفرم فارسی حاوی اطلاعات فردی و خانوادگی

اسکن شده ی تمام مدارک خواسته شده(شغلی. هویتی. مالی)

عکس و پرینت بانکی حساب که در چک لیت مدارک کانادا توضیحات کاملی در مورد مدارک د رخواستی کانادا درج شده است.

دانلود چک لیست سفارت کانادا را میتوانید  از یزدان گشت سفیران درخواست نمایید.

وقت سفارت کانادا

 

نویسنده : یزدان گشت سفیران

نظرات بسته شده است.