جاذبه های آمستردام هلند

جاذبه های آمستردام هلند

جاذبه های آمستردام هلند

هلند با طبیعت بی نظیرش یکی از مقاصد گردشگری به شمار می آید در این جا چند جای دیدنی را به شما معرفی می کنیم:
کانال بلت:
مرکز آمستردام دارای چهار کانال آبی میباشد که شهردار این شهر برای بهبود سیستم انتقال آب این کار را انجام داده است و خانه های قدیمی بسیار زیبایی که در این ناحیه قرار دارد توسط این کانال ها آبرسانی میشود.
موزه ون گوگ:
یکی از معروف ترین جاذبه های آمستردام موزه ون گوگ میباشد که در این موزه نقاشی های بسیار زیبا این نقاش معروف برای دیدن به نمایش گذاشته شده است.
موزه فیلم چشم:
از فاصله ی معینی نمای این موزه مشخص میباشد که جزء یکی از طراحی های معماری به حساب می آید در این مکان سالن های سینمایی بسیار مدر وجود دارد.
ادام تورن:
در شمال آمستردام این برج عظیم وجود دارد که دارای کافی شاپ و رستوران بین المللی مجللی میباشد و همچنین دارای تاب معلق میباشد که باعث شده بخش مهمی از چشم اندازه آمستردام به حساب آید.
ریکسمیوزیم:
یکی از مهم ترین موزه های کشور هلند ریکسمیوزیم میباشد این موزه دارای شاهکار های شخصیت های برجسته میباشد و یکی از مجذاب ترین جاذبه های هلند به شمار میرود.
میدان سد:
در قرن ۲۰ کسانی که در کنار رودخانه ها ساکن بودند تصمیم گرفتند در بخش شمالی رودخانه که ساکن هستند بخشی را درست کنند و هامان شد که در این منطقه ساختمان های بسیار مهمی ساخته شد.
سینا گوگ پرتغالی:
مردم یهودی پرتغال در قرن ۱۷ بدلیل نامناسب بودن کشورشان به آمستردام مهاجرت کردند و چون مردم پرتغال از لحاظ فرهنگ و معماری زبان زد میباشند توانستند تاثیر معماری و فرهنگی در این بخش از خود به جای بگذارند وسینا گوگ پرتغال یکی از جاذبه های آمستردام محسوب میشود.
د اود کرک:
قدیمی ترین ساختمان در آمستردام د اود کرک میباشد در واقع این کلیسا متعلق به کاتولیک که بعد ها تصرف شد و در حال حاضر در این بنای قدیمی مراسم مذهبی و فعالیت های فرهنگی برگزار میگردد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت شینگن , اخذ ویزا مولتی ۵ ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت شینگن

ویزا توریستی شینگن

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.