قلعه سنت آنجلو دررم ایتالیا

قلعه سنت آنجلو دررم ایتالیا

قلعه سنت آنجلو دررم ایتالیا

 

چقدربه فرشتگان مقرب الهی تقرب دارید،درتمام ادیان به وجود فرشتگان الهی اشاره شده است وچه جالب است که بدانیدمجسمه های بسیار فوق العاده ای درقلعه سنت انجلو از سنگهای مرمرسفید اثر برنیتی قراردارند که بامشاهده آنها احساسات پاک شما به منصه ظهور می رسد.

آری،این قلعه شرایطی را برای شما فراهم می کند که مکانهای دیگر ایتالیاراباآن شاید نتوان مقایسه کرد.افسانه‌ها می‌گویند این قلعه بعد از این که فرشته اعظم میکائیل در بالای قلعه ظاهر شد و شمشیرش را در غلاف کرد و به خاطر آن طاعون سال ۵۹۰ که رم را زجر می‌داد تمام شد به این نام نامگذاری شده است.
رم پایتخت ایتالیا، شهری پر از انواع مقبره‌ها، معابد باشکوه، ساختمان‌های قرون وسطی، قصرهای عصر رنسانس و کلیساهای دوران باروک است .رم محلهای دیدنی بسیاری دارد که پر از تاریخ، داستان و افسانه هستند؛ ولی قلعه Sant’Angelo مکانی است که به شکلی واقعی نشان‌گر تحول این شهر در طول قرون مختلف بوده است.

قلعه سنت آنجلو؛ این بنای عجیب دایره‌ای شکل، در اصل مقبره امپراتور ها دریان بوده است، اما در قرن ششم به یک پایگاه مناسب برای پاپ‌ها تبدیل شد و از طریق کانال‌های زیرزمینی به قصرهای واتیکان متصل شد.

دراین قلعه یک موزه است که بازدید ازآن خارج از لطف نیست ،این موزه مجموعه‌ای تاریخی و هنری شامل آثاری از ارتش ایتالیا رادربردارد. آثار موجود در این موزه را می‌توان به سه دوره تاریخی طبقه ‌بندی کرد و شامل باقی‌مانده‌های آرامگاه سلطنتی، دژ نظامی و آپارتمان‌های پاپ‌ها است. مجسمه‌ها، نقاشی‌ها، کارهای مرمری و دیگر وسیله‌هایی که از منابع دیگر به این مکان آورده شده‌اندازجمله آثارتاریخی موجوددراین موزه است که باید به آن اشاره کرد.هر ساعتی از روز می‌توانید به این قلعه رفته و از محوطه عظیم بیرونی‌اش و از پل زیبایی که مخصوص پیاده‌روی بر روی رودخانه است عبورکنید وازمناظر بینهایت رمانتیک آن لدت ببرید.

وچنانچه از طریق سیستم حمل و نقل عمومی رم، قصد آمدن به این مکان را دارید خطوط اتوبوس زیادی شما را به مقصدتان می‌رسانند .
باماهمراه باشید ولحطه های شیرین درکنار فرشته هاراباهم تجربه کنیم…

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.