مزایای تحصیل در کانادا

مزایای تحصیل در کانادا

مزایای تحصیل در کانادا

مدرک تحصیلی معتبر در سراسر دنیا:
استانداردهای بالای دانشگاه ها و مراکز آموزشی کانادا باعث می شوند مدارک اخذ شده از آنها در همه کشورها معتبر باشند و فرصت های شغلی زیادی را در پیش روی فارغ التحصیلان قرار دهند.
مدارکی که از دانشگاه ها و مراکز آموزشی کانادا گرفته می شوند به راحتی در ایالات متحده آمریکا و سایر کشورهای مشترک المنافع معادل سازی می شوند و دارای اعتبار هستند.
جامعه ای با تنوع فرهنگی گوناگون:
جامعه چند فرهنگی به دلیل مهاجرت از کشورهای مختلف یکی از ویژگی های بارز کشور کاناداست و تقریبا مردمانی از تمامی نژادها و فرهنگ ها در این کشور زندگی می کنند.
جامعه ای امن و سالم:
یکی از مزایای تحصیل در کانادا این است که پایین ترین درصد جرم و جنایت در منطقه را دارد و با اینکه در شمال کشور آمریکا واقع شده است قوانین سختی در مورد حمل سلاح های گرم وجود دارد. امنیت اجتماعی بالا و محیط آرام کشور کانادا یکی از دلایلی است که سبب جذب دانشجویان و بالا رفتن انتخاب تحصیل در کانادا شده است . یک دانشجوی بین المللی در این کشور از همان آزادی که سایر شهروندان کانادایی برخوردار هستند، برخوردار خواهند بود و از زندگی در کشوری که در آن احترام به حقوق انسانی ، فرهنگ و مذهب های متفاوت وجود دارد لذت خواهد برد.
زندگی در محیط های جذاب دانشجویی :
محیط های دانشگاهی در کانادا علاوه بر امکانات و تجهیزات پیشرفته آموزشی دارای امکانات ورزشی ، تفریحی و هنری نیز هستند. دانشجویان فرصت های بیشماری برای پر کردن اوقات فراغت خود دارند ، استفاده از امکانات ورزشی تا کنسرت های متعدد و مسافرت های جمعی با سایر دانشجویان از جمله این فرصتهاست.
اجازه کار در حین تحصیل :
اجازه کار به دانشجویان امتیازی است که هم از نظر مالی و هم از نظر کسب تجربه کاری تحصیل در کانادا را متمایزمی کند. البته امکان پیدا کردن کار در کانادا به عوامل زیادی بستگی دارد که مهمترین آن تسلط شما بر زبان انگلیسی است. احتمال یافتن کار در کانادا نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر بیشتر است و اکثر دانشجویانی که به طور جدی در جستجوی کار هستند موفق می شوند. دانشجویان مقطع ارشد تحقیقاتی و دکترا نیزامکان گرفتن کار در پروژه های تحقیقاتی را دارند.
امکانات اقامت بهد از تحصیل :
امکان اقامت برای کسب تجربه کاری و حتی به دست آوردن اقامت دائم یکی از فرصت های بی نظیر برای دانشجویان علاقه مند به تحصیل در کاناداست. سالهاست که کانادا برای جذب نیروهای متخصص انواع ویزاهای اقامتی را ارائه می دهد و مسلما فارغ التحصیلان دانشگاه های کانادا می توانند بدون اینکه خاک کانادا را ترک کنند برا دریافت این نوع ویزاها اقدام کنند.

 یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی ۵ ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزای مولتی کانادا

وقت سفارت کانادا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.