ونکوور در کانادا

ونکوور در کانادا

ونکوور در کانادا

کلان شهری در بریتیش کلمبیا که با وجود منظره های طبیعی فوق العاده فعالیت های تفریحی جذاب در طبیعت و جاذبه های شهری بی نظیر یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در کانادا می باشد . این شهر یکی از پایتخت های گردشگری غذایی در کانادا می باشد . در این شهر میتوانید غذاهای از سراسر دنیا را به راحتی پیدا کنید . بهترین غذاهای دریایی در رستوران های ونکوور سرو می شود . ونکوور به تنهایی یک مقصد گردشگری کامل و جذاب است . در ان جا میتوانید به مناطق اطراف و دهکده های نزدیک ونکوور سر بزنید تا حال و هوای متفاوت از این شهر را تجربه کنید . به غیر از مناطق طبیعی ونکوور مقصدی ایده ال برای جاذبه های فرهنگی و هنری است .
ونکور در منطقه زمانی UTC/GMT واقع شده است . ونکوور از لحاظ زمانی ۱۱ ساعت و نیم از تهران عقب تر است . زبان رسمی ان انگلیسی و فرانسوی است و واحد پول ان دلار کانادا می باشد .
هزینه های سفر : هزینه اقامت در هاستل ها حداقل شبی ۲۰ دلار کانادا می باشد . هزینه اقامت در اتاق خصوصی دو تخت هاستل حداقل شبی ۵۵ دلار می باشد . معمولا اقامت در هاستل همرا با صبحانه است .
هزینه ی اقامت در در هتل های ارزان به ازای هر شب اقامت ۷۵ الی ۱۲۰ دلار می باشد . قیمت اقامت در هتل ها به فاصله هتل تا مرکز شهر بستگی دارد .
میانگین هزینه غذا : د رستوران های معمولی ۲۰ دلار است . اگر تصمیم دارید خودتان اشپزی کنید هزینه خرید مواد غذایی برای یک هفته حدودا ۶۵ دلار می باشد . در مجموع هزینه های زندگی در ونکوور بالاست . در این شهر می توانید رستوران های قومی ارزان قیمت نیز پیدا کنید . بیشتر غذاهای حاضری و وعده های ویژه ناهار حدودا ۱۳ دلار دارند . غذاهای ارزان مثل پیتزا و شاورما را با ۴ الی ۸ دلار می توانید بخرید .

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی ۵ ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزای مولتی کانادا

مراحل اخذ ویزا کانادا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.