ویزای تحصیلی انگلیس

ویزای تحصیلی انگلیس

ویزای تحصیلی انگلیس

 

 

کسانی که مشتاق هستند که در خارج از کشور به خصوص انگلستان تحصیل کنند برای انتخاب دانشگاه و کالج های مختلف بهترین انتخاب را کرده اند.

برای اخذ ویزای تحصیلی انگلیس در ابتدا باید یک دعوتنامه از کالج یادانشگاه مورد نظر اخذ گرددو  همراه مدارک دیگر به  کنسولگری برده شود .

در تهران. امارات. ترکیه وارمنستان امکان تعیین وقت سفارت میباشد ومتقاضیان بعد از پر کردن فرم ثبت نام ویزا انگلیسوتعیین وقت  سفارت وواریزی سفارت و بیمه به کنسولگری مراجعه کرده و بیومتریک انجام میدهند ومدارک را نیز ارائه میدهند.

انگلیس مصاحبه  ندارد ومتقاضیان ویزا انگلیس در جمع کردن مدارک  خود باید نهایت دقت را بنمایند .

دعوتنامه متقاضیان توریستی در اصل کانفرم دانشگاه یا کالج است که بامدارک تحصیلی درایران و مدارک شغلی. هویتی. مالی . برگه وقت سفارت و فرم ویزای پر شده با خود به سفارت میبرندو تحویل میدهند تا ویزای تحصیلی اخذ نمایید .

بسیاری از افراد هدف تحصیل در انگلستان را دارند با توجه به رتبه جهانی بالای انگلیس و سطح اموزشی بالایش دانشگاههای انگلستان را تبدیل به یک ایده ال نموده است .

ویزای انگلیس شامل امتیاز بندی است بدین ترتیب که بر خلاف ویزای توریستی امتیازاتی که برپایه  جمع میکنید بر نظر و تصمیم افیسر ارجحیت دارد.

باید برای کسب این ویزا ۴۰ امتیاز کسب نمایید که ۳۰ امتیاز مربوط به نامه پذیرش از دانشگاه  یا کالج میباشد .

دانشگاه های بریتانیا به دودسته تقسیم میشوند :

گروه راسل:مجموعه ای از ۲۰ دانشگاه برتر بریتانیا با بیشترین بودجه پژوهشی هستند.

گروه ممتاز: سایر دانشگاهای انگلستان که جز راسل نیستند .

یزدان گشت سفیران با سالها تجربه در امر پر کردن فرم سفارت انگلیس  و تعیین وقت سفارت  انگلیس در تهران. امارات. ترکیه. ارمنستان  شما را در زمینه ویزای تحصیلی نیز یاری می نماید .

برای تعیین وقت سفارت و اخذ ویزای تحصیلی میتوانید با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید .

 

وقت سفارت انگلیس

وقت سفارت

 

 

نظرات بسته شده است.