اخذ ویزای کانادا

اخذ ویزای کانادا

اخذ ویزای کانادا

  • اخذ ویزای کانادا ویزای کانادا ویزای Multiple-Entry یا ویزای ۵ ساله کانادا
  • در اصل همان ویزای سوپر۱۰ ساله میباشد که چون پاسپورت ایرانیان ۵ ساله است به مدت ۵ سال اعتبار دارد .
  • ویزای ۵ ساله کانادا اجازه چندین بار ورود وخروج را به خاک کانادا به شما میدهد ومیتوانید از زیباییهای کانادا . فرهنگ .آداب و رسوم . سطح زندگی. کار و تحصیل و …  اطلاعات کسب کنید و تصمیم بگیردکه ایا کانادا همان جایی است که دوست دارید زندگی کنید یا خیر!
  • در قدیم که امکان اخذ چنین ویزایی فراهم نبود متقاضیان مهاجرت کانادا به یک باره با پروسه زمانی ۲الی۳ سال به خاک کانادا پا میگذاشتند بدون هیچ اطلاعاتی وهیچ تصمیمی به اصطلاح فقط میرفتند و مهاجرت میکردند.
  • مدیران و کارمندان وافرادی که مشغول به کاری در کشور خود بودند… برای امرار معاش وتمام نشدن دلاری که همراه داشتند مجبور به انجام هر کاری میشدندو همچنین با هزینه زیاد مسیرهای اشتباه را انتخاب مبکردنند.
  • چه بسا یکسال طول میکشید تا با اداب ورسوم و قوانین کانادا آشنا میشدندو مسیر درست را پیدا میکردندالبته با اتلاف زمان . هزینه و نیرو زیادی که صرف کرده بودند.
  •  ویزای ۵ ساله کانادایا اخذ ویزای کانادا واقعا علاوه بر مسیله توریستی بودنش و اینکه میتوانید از زیباییهای کانادا و دیدنیهاو فرهنگ و … این کشور زیبا بهره ببرید . برای کسانی که قصد مهاجرت دارند نیز یک موقعیت فوق العاده فراهم آورده است .
  • متقاضی مهاجرت تصمیم میگیرد در کدام ایالت کانادا سکنی گزیند کدام محیط را بیشتر میپسندد و همچنین با هزینه ها آشنا میشود و درست وبا برنامه میتواندتصمیم بگیردکه برای ادامه زندگی خود و خانواده چه راهی را انتخاب کند.
  • حال یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت پیکاپ ویزا با سالها تجربه در امرگردشگری و اراِئه خدمات لاکچری سفارت ازمشاوره رایگان جهت جمع اوری درست مدارک جهت ثبت بیومتریک گرفته تا پر کردن فرم سفارت. واریزی سفارت .تعیین وقت سفارت. تور ویژه بیومتریک به آنگارا یا دبی یا ارمنستان و یا … ودر انتها انجامذپیکاپ ویزا ورزرواسیون پرواز ارزان به اقصی نقاط کانادا درکنار شما عزیزان خواهد بود .

ویزای توریستی کانادا

ویزای تضمینی کانادا

ویزای مولتی ۵ ساله کانادا

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. نیک سفر می گوید

    سایتتون در زمینه ویزای کانادا واقعا عالیه من همیشه به مطالب جدیدتون سر میزنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.