برج سی ان

برج سی ان

برج سی ان

برج سی ان یکی از بلند ترین برج های جهان است .این برج در مرکز شهر تورنتو قرار دارد و به عنوان نماد و سمبل  شهر تورنتو شناخته می شود.

برج سی ان هر ساله گردشگران بسیاری از سرتاسر نقاط جهان به خود جذب می کند و به یک مرکز توریستی بزرگ تبدیل شده  است .

رودخانه معروف و دیدنی اونتاریو در کنار این برج قرار دارد که باعث زیبایی بیشتر این برج می شود .

برج سی ان یک برج خصوصی است این برج در زمان بهره برداری توجهات بسیاری را در زمینه جذب توریست و در زمینه ارتباطات به خود جلب نماید .

در راس برج سی ان فضاهای تفریحی و تجاری مختلفی قرار دارد . مکان های دیدنی مانند : کلوپ ها . سالن ورزشی . گالری های زیبا و متعدد و با توجه به ارتفاع  بسیار زیاد برج سی ان و قرار داشتن در مرکزی ترین نقطه شهر این برج به تمام نقاط و چشم انداز های شهر تورنتو اشراف دارد به همین جهت دوربین ها و تلسکوپ های بسیاری جهت مشاهده این چشم اندازها در قسمتی از این برج قرار دارد .

در این برج برای جابجایی آسان تر و سریع بازدید کنندگان  در این برج ۴ عدد آسانسور سریع السیر با توانایی جابجایی ۱۲۰۰ مسافر در ساعت پیش بینی شده است .

هر ساله تقریبا نزدیک به دو میلیون نفر بازدید می کنند و برج تقریبا بیش از ۴۰ میلیون دلار برای صاحبان آن در آمد ایجاد می کند .

بلیط بازدید از این برج ۲۸ دلار است وقتی باز دید  کنندگان برای بازدید از برج سی ان وارد سراسری برج می شوند  در ابتدا آنها را به سمت اسانسور ها هدایت می کنند . در ارتفاع ۳۴۲ متری بخشی از کف بتونی آن در سال ۱۹۹۴ برداشته شد و به جای آن برای دیدن زمین در زیر پای در ارتفاع ۳۴۲ متری شیشه گذاشته شد .

یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت،پیکاپ ویزا،(ویزای تضمینی مولتی ۵ساله کانادا)،کارگزار مستقیم تورهای خارجی(نمایشگاهی،توریستی،سفارت)،رزرواسیون پرواز،هتل در اقصی نقاط جهان.برای کسب اطلاعات بیشتر با یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید

ویزای تضمینی کانادا

وقت سفارت انگلیس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.