موزه سلطنتی انتاریو کانادا

موزه سلطنتی انتاریو کانادا

موزه سلطنتی انتاریو کانادا

  • موزه سلطنتی انتاریو کانادا به شکلی نو و خلاقانه طراحی شده.
  • این موزه به عنوان یک جاذبه توریستی بزرگ به عنوان نگین شهر تورنتو معرفی می شود.
  • شهر تورنتو به واسطه نمای چشم نواز این پروژه پویایی دوچندان در خود بوجود آورده. شرکت اس دی ال ابه عنوان مجری این پروژه این موزه را بر روی یک قصر سلطنتی اجرا و تغییر کاربری داده است. همراه با نوسازی های های ساختمان های موجود در موزه سلطنتی انتاریو (ROM)، استودیو دانیل Libeskind، در یک همکاری مشترک با معماران B + H، در ایجاد یک بخش جدید برای موزه، مایکل لی چانه کریستال، سرمایه گذاری کرده است.
  • فضای گالری در حدود نیمی از این ساختمان را شامل می شود.این در حالی است که طبقه همکف که دارای ورودی های بزرگ جدید و لابی می باشد به یک فروشگاه خرده فروشی که مستقیما از خیابان قابل دسترس هست تغییر کاربری داده شده است. در این بنا سه رستوران جدی نیز وجود دارد. نام این طرح اکنون لی مایکل چانه کریستال هست. وجه تسمیه آن مربوط می شود به ساختمان ۵ طبقه آن که یادآور بلورهای سلطنتی می باشد.در تقاطع این کریستال ها گالری های جدید واقع شده است. در واقع یک دهلیز بزرگ از پایین ترین سطح زمین به طبقه چهارم امتداد پیدا کرده و وسیع تر شده و به طبقه چهارم راه دارد که در سطوح مختلف آن پل هایی ساخته شده است. به کریستال طبقه چهارم پل عجایب گفته می شود. موزه سلطنتی انتاریو کانادا بزرگ ترین موزه کانادا و در میان ۵ موزه بزرگ آمریکای شمالی قرار دارد.
  • موزه سلطنتی انتاریو بیشاز ۶ میلیون اثر هنری را در چهل گالری خود جای داده است. از آثار موجود می توان به مجموعه های ارزشمندی چون، اسکلت دایناسورها، آثاری از شرق نزدیک، آثار هنری آفریقا و آسیای شرقی، آثار تاریخی اروپا و آثار هنری کانادا اشاره کرد. آثاری سفالی نیز از ایران در این موزه وجود دارد.

تیم یزدان گشت سفیران
با تجربه در پیکاپ انواع پاسپورت
وقت سفارت و ویزای تضمینی کانادا
در خدمت شماست , با مشاورین ما در ارتباط باشید
تلفن : ۸۸۵۳۷۴۱۸

ویزای تضمینی کانادا

ویزای توریستی کانادا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.