کالج لاسل کانادا

کالج لاسل کانادا

کالج لاسل کانادا

این کالج در شهر مونترال قرار دارد و هدف از تاسیس ان این بوده است که موقعیت شغلی افراد را ارتقا بدهد و هم چنین فرصتی را فراهم بیاورد تا مهاجران بتوانند به تحصیل بپردازند و وارد بازار کار شوند

این کالج با فراهم کردن تحصیلاتی که کاملا با نیاز بازار کار مطابقت دارد از مهمترین مراکز آموزشی این شهر میباشد.

در سال ۱۹۸۱ وزارت علوم کبک به طور رسمی این سازمان را تایید کرده و هم اکنون این کالج با ایجاد شعبه های گسترده که شامل ۱۸ شعبه در ۹ کشور دنیا بالغ بر ۶۰ دره آموزشی را به بیش از ۱۰.۰۰۰ دانشجو ارایه میدهد.

از رسالت های مهم این کالج آماده سازی نیروی کار جهت ورود به بازار کار بوده است. این دوره ها از منشی گری گرفته تا آشپزی و رستوران داری و مشاغل دیگر همه در راستای تامین نیروی کار ماهر و مورد نیاز بازار کار طراحی شده اند.

کالج برای زمینه های زیر متقاضیان را آماده می سازد: تقویت مهارت های زبان انگلیسی و فرانسوی

تقویت مهارت هایی که مربوط به دانش مورد نیاز تکنولوژی برای ورود به بازار کار می باشد

مهارت های مدیریتی و رهبری کمک های مالی تمام دوره هایی که در این کالج برگزار میشوند

نکته مثبت این کالج این است که از نظر وزارت علوم و تحقیقات و وزارت آموزش عالی و ورزش کبک مورد تایید بوده و برای اخذ بورس c هزینه که مختص مهاجرین کبک می باشد مشکلی ندارند.

در این کتابخانه مجهز انواع کتابها٬ سی دی٬ مجله٬ نوار ویدئویی و سایر رسانه های سمعی و بصری موجود می باشد و شامل همه موارد تخصصی ارائه شده در کالج لسل می باشد. همچنین دانشجویان می توانند از مشاوره استادان بهره مند شوند.

برای دانشجویان کالج LaSalle دوره های زبان انگلیسی و فرانسوی برگزار می کند

یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت،پیکاپ ویزا،(ویزای تضمینی مولتی ۵ساله کانادا)،کارگزار مستقیم تورهای خارجی(نمایشگاهی،توریستی،سفارت)،رزرواسیون پرواز،هتل در اقصی نقاط جهان.برای کسب اطلاعات بیشتر با یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید

ویزای تضمینی کانادا

وقت سفارت انگلیس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.