شهر کینگستون کانادا

شهر کینگستون کانادا

شهر کینگستون کانادا

  • شهر کینگستون کانادااز نظر موقعیت مکانی در انتهای شرقی دریاچه انتاریو واقع شده است و چشم اندازهای طبیعی  آن را به یکی از بی نظیرترین شهرهای کانادا از این حیث مبدل ساخته است. رودخانه های معروف انتاریو بنام های سنت لارنس و کاتاراکی ازشهر کینگستون کانادا می گذرند که طراوت و تازگی دو چندان به شهر می بخشند. اما مشخصه بارز و اصلی شهر کینگستون که عامل شهرت بین المللی آن نیز محسوب می شود خانه های آهکی و بسیار قدیمی با قدمت چند صد ساله واقع در آن هست.
  • این بخش از نظر تاریخ و قدمت کهن ترین بخش کانادا به شمار می رود و بر همین اساس این شهر مهم ترین نقطه توریستی کانادا از نظر تاریخی و فرهنگی به شمار می آید. موقعیت مکانی و جغرافیایی این شهر و دسترسی به منابع آبی فراوان در طول زمان عامل مهاجرت مهاجران بسیاری به این شهر بوده است. وجهه و اعتبار شهر کینگستون کانادابه واسطه افزایش جمعیت آن و نیز وجود مسیرهای ارتباطی بسیار به مرور افزایش یافت بطوری که این شهر در سال ۱۴۸۱ به عنوان نخستین پایتخت سیاسی کانادا برگزیده شد. اگرچه این عنوان تنها ۴ سال با نام این شهر همراه بود ولی این بار کینگستون وارد دوره ای جدید از حیات خود شد.
  • گردشگران و بازدیدکنندگان خارجی بجای سیاستمداران میهمانان این شهر شدند. در نتیجه کینگستون به اولین مقصد گردشگری در کانادا مبدل شد. از میان جاذبه های توریستی و زیبایی های بسیاری که در این شهر وجود دارد می توان به ورزش های آبی مفرح، مناظر خارق العاده و شگفت انگیز هزار جزیره، موزه ها و جشنواره های گردشگری و هزاران جاذبه طبیعی و انسانی دیگر اشاره کرد. ب
  • علاوه پایتخت موزه کانادا نیز شهر کینگستون شناخته شده است چرا که این شهر بیش از ۲۰ موزه متفاوت را در خود جای داده است.

ویزای توریستی کانادا

ویزای تضمینی کانادا

ویزای مولتی ۵ ساله

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.