آداب معاشرت در کانادا

آداب معاشرت در کانادا

آداب معاشرت در کانادا

برخی از آداب معاشرت و روابط کاری در کانادا به‌شرح زیراست:
· کانادایی‌ها به‌ دلیل داشتن روابط کاری استوار با همکاران خود خواستار برابری و احترام متقابل هستند. بنا کردن این‌گونه روابط قبل از شکل‌گیری تعاملات تجاری موفق، بسیار ضروری است.
· به موقع رسیدن در جلسات و قرار ملاقات‌ها در فرهنگ تجاری کانادا بسیار اهمیت دارد. بنابراین، افراد باید همکاران تجاری خود را از هر تأخیری مطلع سازند. اما در برخی مناطق فرانسوی‌نشین، در این مورد سخت‌گیری کمتر است. بسیار ضروری است که قرار ملاقات‌ها از پیش تعیین شوند و چند روز قبل از قرار دوباره تایید شوند.
· در احوال‌پرسی با همتای کانادایی خود برای اولین بار مرسوم است دست داده شود و فرد خود را معرفی نماید. هنگام ملاقات و خداحافظی با شرکای تجاری خود محکم دست بدهید و تماس چشمی مستقیم داشته باشید
· در جلسات معرفی اولیه برای خطاب کردن همکاران کانادایی خود بهتر است از عنوان‌های شغلی مناسب همراه با نام خانوادگی استفاده شود. از افراد به سرعت دعوت می‌شود تا از نام کوچک آن‌ها استفاده کنند.
· همکاران با مقام مشابه، یکدیگر را با نام کوچک خطاب می‌کنند. اما در برابر یک همکار مسن‌تر یا همکاری که مقام بسیار بالاتری دارد عنوان شغلی و نام خانوادگی استفاده می‌شود.
· کسی که در انتاریو یا در استان کبک کسب و کار دارد، بهتر است که کارت بازرگانی خود را به زبان‌های انگلیسی و فرانسه همراه با عنوان و میزان تحصیلات خود چاپ کند. تحصیلات و مقام فرد بویژه در میان کانادایی‌های فرانسوی‌تبار بسیار اهمیت دارد.
· جلسات تجاری در کانادا به طرز مناسبی سازماندهی می‌شوند. همه افراد به‌دنبال توافق و تبادل‌ نظرند و همگی تشویق می‌شوند که آزادانه اظهارنظر کنند.

با رعایت این اصول و اداب معاشت در فرهنگ کاری مردم کانادا می توانید با کارمندان و دوستان خود ارتباط موثر تری برقرار کنید

یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت،پیکاپ ویزا،(ویزای تضمینی مولتی ۵ساله کانادا)،کارگزار مستقیم تورهای خارجی(نمایشگاهی،توریستی،سفارت)،رزرواسیون پرواز،هتل در اقصی نقاط جهان.برای کسب اطلاعات بیشتر با یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید

ویزای تضمینی کانادا

وقت سفارت انگلیس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.