آداب کلی رفتار در کانادا

آداب کلی رفتار در کانادا

آداب کلی رفتار در کانادا

درکانادا تا زمانی که روابط دو نفر از حالت رسمی خارج نشده ، یکدیگر را به نام فامیل صدا کرده در زمان دست دادن نیز مستقیم به چشمان طرف مقابل نگاه می کنند. همچمین در حالت کلی در مناطق انگلیسی زبان قطع کردن صحبت دیگری مرسوم نیست ، اما در مناطق فرانسوی زبان ، بیشتر احتمال دارد که کسی صحبت دیگری را قطع کند.  کانادایی ها بیشتر به وسیله کلمه گفتاری به جای عبارات غیر کلامی مثل زبان بدن ارتباط برقرار می کنند. آنها از عبارات غیر کلامی فقط برای افزودن تاکید به پیام یا بخشی از سبک ارتباطی شخصی هر فرد که مختص اوست، استفاده می کنند.

کانادایی ها همچنین دوست دارند در مورد زندگی شخصی شان با دوستان و همکارانشان صحبت کرده و انتظار دارند که دیگران حرفهایشان را ساده و صریح بیان کنند. استفاده از عناوین دانشگاهی به ویژه درکبک ، جایی که برای احترام از دو واژه (موسیو ) و (مادام)  استفاده می شود . بسیار مهم است . در غیر این صورت ، تا زمانی که امکان استفاده ازاسم کوچک فراهم نشده ، از عناوین خانم یا آقا استفاده کنید

کانادا به پایتختی اتاوا در همسایگی شمال آمریکا ، اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام واقع شده است. بر اساس آمارها حدود ۲۸ درصد ساکنان دارای اصالت انگلیسی ، ۲۳ درصد دارای اصالت فرانسوی ،۱۵ درصداز اروپا و مابقی آمریکایی، آسیایی، آفریقایی و عرب هستند.
این کشور دارای ۶ منطقه زمانی بوده و واحد پولی آن دلار کانادا است. انگلیسی و فرانسوی زبان های رسمی این کشور به حساب می آیند، هرچند به بیش از ۶۰ زبان بومی در سر تا سر کشور صحبت می شود . کانادا یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان بوده ، که مقصد اصلی صادرات این کشور به ایالات متحده آمریکا است.

 

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی ۵ ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزای مولتی کانادا

مراحل اخذ ویزا کانادا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.