اب و هوای شهرهای مهم کانادا

اب و هوای شهرهای مهم کانادا

اب و هوای شهرهای مهم کانادا

بیشتر مناطق پر جمعیت کانادا حدودا ۲۵۰ روز در سال از هوای افتابی برخوردارند . بیشتر این مناطق در ۲۰۰ تا ۳۰۰ کیلومتری مرز ایالات متحده امریکا و کانادا قرار دارند . مناطق مرکزی کانادا در بیشتر روزهای سال افتابی است . در حالی که مناطق نزدیک ساحل شرقی میزان تابش افتاب به دلیل مه کمتر است .
در زیر چند شهر مهم کانادا را با تنوع اب و هوایی لیست کرده ایم :
اب و هوای تورنتو : دارای اب و هوای نیمه قاره ای با تابستان گرم و مرطوب و زمستان سرد می باشد . وجود دریاچه ی انتوریا تاثیر زیادی در خنک شدن تابستان و گرمتر شدن زمستان تورنتو می شود . تورنتو به نسبت دیگر استان های کانادا زمستان گرمتری دارد . بسیاری از صنایع و کارخانجات کانادا و امریکا در اطراف دریاچه گریت واقع شده اند . اب و هوای گرم و افتابی از مشخصه های تورنتو می باشد .
اب و هوای ونکوور : شهر ونکوور دارای زمستان ملایم و برف اندک است . ونکوور به دلیل قرار گرفتن در سواحل اقیانوس ارام گرمترین زمستان را در کشور کانادا دارد . این استان یکی از مرطوب ترین و مه الودترین شهرهای کانادا می باشد . به طوری که گاهی در زمستان دارای روزهای متوالی بارانی است . تابستان بسیار مرطوب گرم و افتابی است .
اب و هوای اتاوا : اتاوا در منطقه شمالی تر کانادا قرار گرفته است و همین امر موجب زمستان های سرد این شهر شده است .

این شهر دارای تابستان گرم و زمستان سرد می باشد.
اب و هوای مونترال : اب و هوای این استان شبیه اتاوا می باشد . با این تفاوت که وزش باد کمتری دارد . مونترال دارای اب و هوای نیمه قاره ای با تابستان گرم و مرطوب می باشد . در مقایسه با تورنتو دارای بارش برف بیشتری می باشد . اکثر روزهای سال دارای اب و هوای افتابی می باشد .

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت شینگن ,وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی ۵ ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید

ویزا مولتی کانادا

وقت سفارت کانادا

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.