اداب و رسوم اجتماعی مردم انگلیس

اداب و رسوم اجتماعی مردم انگلیس

اداب و رسوم اجتماعی مردم انگلیس

بر خلاف اینکه مردم انگلیس کمی محتاط به نظر می رسند در واقع از درون مردمی صمیمی هستند و نسبت به بازدیدکنندگان خارجی پذیرا می باشند . معمولا برای صدا کردن فردی که با او صمیمی نیستید باید از نام خانوادگی او استفاده کنید . مگر اینکه خود فرد شما را دعوت به استفاده از نام کوچک کرده باشد .

بسیاری از اهالی تجارت و کسانی که از طبقه ی بالای جامعه هستند به شدت پایبند به قواعد از پیش تعیین شده اجتماعی بوده و ان ها را به طور رسمی رعایت می کنند . مردم انگلیس فروتن و در عین حال بسیار رک گو هستند . در صورتی که اشنایی قبلی با شما داشته باشند اغلب به روش صمیمانه تر رفتار می کنند . ولی در غیر این صورت همان قواعد رسمی و محتاطانه معمول خود را به کار می ببرند. زمانی که به مهمانی دعوت می شوید دادن هدایایی نظیر گل شکلات نوشیدنی یک رسم خوشایند به حساب می اید . گر چه مردم انگلیس به وقت شناسی اهمیت می دهند اما دیر رسیدن تا ۱۰ الی ۱۵ دقیقه برای شام قابل قبول است .

هرگز به کسی خیره نشوید و هرگز با کسی که از قبل با اون اشنایی ندارید زیادی خودمانی رفتار نکنید . خیلی بلند صحبت نکرده و صحبت کسی را قطع نکنید .
مذهب و باورهای مردم انگلیس : اهمیت نقش کلیسا در انگلیس از اواسط قرن پیش کاهش یافته و کمتر از نصف مردم در اینگونه مراسم شرکت می کنند و یا به خدا اعتقاد دارند .

حدودا یک سوم مردم این کشور بی دین هستند . ۳۰ درصد از مردم معتقد به کلیسای انگلیس هستند و ۱۰ درصد به مذهب رومن کاتولیک معتقد ند. غالب مذهب این کشور مسیحیت است و مذاهب اقلیت شامل اسلام –هندوئیسم – سیکیسم- بودائیسم می باشد .

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت انگلیس در تهران,انکارا,استانبول,دبی,ارمنستان می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت انگلیس

ویزا توریستی انگلیس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.