افزایش مهاجرت به کانادا

افزایش مهاجرت به کانادا

افزایش مهاجرت به کانادا

رهبران سیاسی مسئول مسائل مهاجرت به کانادا، در مورد افزایش سطح مهاجرت و تعیین اهداف چندساله ای که باعث برآورده شدن نیازهای بازار کار کشور شود، به توافق رسیدند.

این توافق در نشست انجمن وزرای مهاجرت (FMRI) که در تورنتو دیدار داشتند، صورت گرفت. این FMRI شامل اعضایی از دولت فدرال، استانی و منطقه ای می باشد.

در حال حاضر، برنامه ی سالیانه ی سطح مهاجرت کانادا، تعداد ۳۰۰,۰۰۰ ساکن دائم جدید در کانادا را برای این سال هدف قرار داده است.

و در نهایت، وزیران در مورد ارتقای مهاجرت فرانسوی زبانان به جوامع خارج از کبک بحث کردند که هدف از این طرح افزایش مهاجرت فرانسوی زبانان می باشد.

در حلا حاضر برخی از از ابتکارات فدرال در راستای حمایت از این هدف می باشد. در ژوئن گذشته، سازمان IRCC سیستم جامع رتبه بندی (CRS) اکسپرس اینتری را به گونه ای تغییر دارد که داوطلبین فرانسوی زبان بتوانند امتیاز بیشتری دریافت نمایند

دولت سابقا، به منظور قطعیت و آگاهی برای برنامه ریزی های طولانی مدت، به استفاده از مدل چند ساله- به جای این مدل سالیانه ی فعلی- اشاره کرده بود.

در برنامه ی فعلی، حدود ۵۷% از ساکنان دائم جدید به عنوان مهاجران اقتصادی ساکن شده اند. این تعداد تازه واردانی که از طریق یکی از برنامه های اقتصادی زیرمجموعه ی اکسپرس اینتری و همچنین نیروهای متخصص مربوط به استان کبک و متقاضیان یکی از برنامه های انتخاب استانی (PNP) کانادا را در بر می گیرد.

در این برنامه به شهروندان کانادایی و ساکنان دائم کانادا اجازه داده می شود که ضمن حفظ مقررات و سنت های انسان دوستانه در رابطه با اسکان مجدد پناهندگان، بتوانند اسپانسر اعضای خانواده ی از جمله همسر و شریک زندگی خود شوند.و زندگی به دور از ناراحتی نژاد پرستانه داشته باشند

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا کانادا

ویزا مولتی کانادا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.