انگشت نگاری ایرانیان

انگشت نگاری ایرانیان

 انگشت نگاری ایرانیان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصمیم سفارت ایتالیا در تهران برای انگشت‌نگاری از دو نماینده مجلس خبر داد که قصد دارند بزودی به این کشور اروپایی سفر کنند و گفت: این کار، یک توهین آشکار است. این خبر که ب ه تازگی موجبات نارضایتی  ایرانیان را فراهم آورده است باعث  شده است تا در روابط  دیپلماتیک ایران و ایتالیا تاثیرات سوئی  ایجاد شود

ابوالفضل حسن بیگی گفت: براساس برنامه‌ریزی کمیسیون امنیت ملی مجلس، برای کمک به وزارت خارجه و سرکشی به سفارتخانه‌های ایران در خارج از کشور خصوصاً اروپا بنا شده، من به همراه محمد جواد جمالی نماینده فسا به ایتالیا سفر کنیم.

سفارت ایتالیا در تهران بیان کرده که ما قبل از سفر باید در سفارت انگشت‌نگاری انجام دهیم. ما این موضوع را توهین به جمهوری اسلامی و جایگاه نمایندگی مجلس می‌دانیم و اجازه چنین کاری را نخواهیم داد.

نماینده دامغان خاطرنشان کرد: وقتی یک نماینده مجلس، گذرنامه سیاسی دارد چه معنایی دارد که انگشت‌نگاری انجام دهد. ما در جایگاه مجلس هستیم و مصونیت داریم و لذا این کار توهین است.و دو لت ایران نمی تواند چنین توهینی را به خود بپذیرد

نماینده دامغان با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی این اقدام سفارت ایتالیا درست نیست و این کار هیچ گونه دلیل توجیه کننده و قابل قبولی ندارد و نمی توان از آن چشم پوشی و اغماض کرد خاطرنشان کرد: هم اکنون حدود یک ماه سفر ما را به خاطر انگشت‌نگاری عقب انداخته‌اند ولی اگر این انگشت‌نگاری انجام شود من به این سفر نخواهم رفت.

نماینده دامغان خاطرنشان کرد: وقتی یک نماینده مجلس، گذرنامه سیاسی دارد چه معنایی دارد که انگشت‌نگاری انجام دهد. ما در جایگاه مجلس هستیم و مصونیت داریم و لذا این کار توهین است.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.