انگشت نگاری سفارت کانادا در آنکارا

انگشت نگاری سفارت کانادا در آنکارا

انگشت نگاری سفارت کانادا در آنکارا

جهت اخذ ویزای کانادا باید جهت انگشت نگاری به ترکیه. امارات. ارمنستان ویا هر کشوری که دفتر vac در ان هست مراجعه شود در نظر داشته باشید که سفارت کانادا هیچ دخالتی در امر بیومتریک ندارد و مسافران به اشتباه گمان میکنندبرای انجام انگشت نگاری باید به سفارت کانادا مراجعه کنند .

  • آدرس دفتر vac در انکارا :
    • VAC : آنکارا Kavaklıdere Mahallesi Atatürk Bulvarı no : 154Çankaya / Ankara, Turkey میباشد .

متقاضیان برای انجام انگشت نگاری سفارت در شهر آنکارا به این مراکز مراجعه کرده و کمتر از ده دقیقه بیومتریک خود را انجام میدهند در ابتدا کنسولگری مستقر در دفتر VAC عکس دیجیتالی از متقاضی میگیرید که باید مستقیم بدون تغییر حالت چهره (اخم یا خنده ) بدون پوشاندن صورت با روسری یا مو یا هر پوشش دیگری.بدون عینک.لنز و یا ….. مستقیم به دوربین دیجیتال نگاه کرده و مرحله بعدی همانطور که در پست های قبلی یزدان گشت سفیران قید شد انگشت نگاری یابیومتریک از هر ۱۰ انگشت انجام میشود.دقت کنید که متقاضیان دریافت روادید کانادا که جهت این امر مراجعه کرده اند فقط پاسپورت و برگه های کد دار که از کارگزاران یزدان گشت سفیران دریافت کرده اند را با خود همراه ببرند ولزومی به ارائه کلیه مدارک به دفتر VAC نمیباشد کلیه مدارک بوسیله یزدان گشت ارسال و تاییدیه دریافت شده است .

روزهای دوشنبه تا جمعه بین ساعت ۹:۳۰ تا ۱۶:۳۰ میتوانند متقاضیان به دفاتر وک در انکارا مراجعه کنند اما حتما روزهایی که تمایل دارید سفر جهت بیومتریک را انجام بدهید با کارگزاران ما چک بفرمایید که دفاترانگشت نگاری سفارت کانادا در آنکارا بسته یا تعطیل نیاشد .آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران با داشتن دفتر و قویترین کارگزاران و تجربه چندین و چند ساله در این امر مفتخر است بهترین خدمات گردشگری با بهترین هتل ها . پرواز و ترانسفر هماهنگ را برای شما عزیزان انجام دهد همچنین بعد از دریافت ایمیل ویزا از سمت سفارت کانادا با دوپرواز هفتگی در یک شنبه چهارشنبه به انکارا پرواز کرده و بطور مستقیم پیکاپ شما عزیزان را (بعد از طی مراحل انگشت نگاری سفارت کانادا در آنکارا)را انجام داده تا شما دوباره به انکارا سفر نکنید و در هزینه و زمان شما صرفه جویی شود .

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و توضیحات تکمیلی با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

یزدان گشت سفیران؛ اخذ ویزا کانادا، انگلیس، شینگن و… مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا ، تور های خارجی

  • تلفن: ۴۱۴۵۴-۰۲۱
  • آدرس: تهران – عباس اباد ابتدای سرافراز پلاک ۵۵. برج دریای نور. طبقه ۳.واحد ۳۰۱

انگشت نگاری ( بیومتریک ) سفارت کانادا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.