انگشت نگاری ویزای کانادا

انگشت نگاری ویزای کانادا

انگشت نگاری ویزای کانادا

  • برای دریافت ویزا کانادا متقاضیان ۲۹ کشور ملزم به انگشت نگاری هستند البته در نظر داشته باشید بدلیل تعطیلی سفارت کانادا در ایران باید متقاضیان جهت انگشت نگاری ویزای کانادا باید به کشورهای همجوار چون استانبول. انکارا. دبی. ارمنستان مراجعه کنند و به دفاتر vac مراجعه کنند .
  • که البته از قبل ثبت نام متقاضی وواریزی سفارت و تعیین وقت بوسیله کارگزاران یزدان گشت سفیران سابمیت شده ومسافر فقط با پاسپورت وبرگه های بیومتریک جهت انجام انگشت نگاری ویزای کانادا به این دفاتر مراجعه میکند.
  • نکاتی باید در هنگام انگشت نگاری بدانیم از جمله:
    • افراد زیر ۱۴ و بالای ۸۰ سال احتیاجی به انگشت نگاری ویزای کانادا ندارند همچنین افرادی که ویزای مهاجرتی دارند و یا دارای ویزا و یا PR کانادا هستند و یا افرادی که درون خاک کانادا اقدام به دریافت ویزا میکنند احتیاجی به انگشت نگاری ویزای کانادا نخواهند داشت.دقت کنید که اگربروی دست یا صورت خود خالکوبی دارید قبل از انگشت نگاری آنها را از بین ببرید ومسئله دوم اینکه هنگامیکه سابمیت نهایی صورت میگیرد وبرگه بیومتریک را از کارمندان یزدان گشت سفیران تحویل میگیریدتا۳۰ روز زمان دارید تا به یکی از کنسولگری ها مراجعه بفرمایید و اگر از ۳۰ روز بگذره دوباره باید مراحل ثبت نام و اپلای صورت بگیرد. بنابراین توصیه میشود برنامه سفر خود را از قبل هماهنگ بفرمایید اگر قصد انگشت نگاری ویزای کانادا دردبی را دارید باید ۱۰ روزکاری را برای ویزای دبی خود نیز در نظر بگیرید و همچنین در مورد پیکاپ ویزا خود اطلاعات کسب بفرمایید.ثبت مدارک، پر کردن و سابمیت نهایی و ارسال مدارک هویتی.شغلی.مالی ومدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کانادا باید با دقت و تخصصی انجام شود ما مدعی هستیم با سالها تجربه در این امر میتوانیم بهترین ها را ارئه دهیم
    • انگشت نگاری ویزای کانادا در آنکارا یا دبی یا استانبول یا ارمنستان انجام میشودوتوجه داشته باشید که حتما باید در دفتر VAC انجام شود و خود سفارت هیچ گونه خدماتی به متقاضیان ارائه نمیدهد.
    • در اصل ویزای مولتی ۵ ساله کانادا که جز خدمات تخصصی ویزای یزدان گشت اعلام میشود در واقع همان ویزای ۱۰ ساله یا سوپر میباشد اما بدلیل اینکه اعتبار پاس ایرانی ۵ سال میباشد .موفق به دریافت ویزای مولتی ۵ساله میشویم .حسن ویزای مولتی ۵ساله در این است که لزومی ندارد برای هر باردریافت ویزا متقاضی خدمات بیومتریک و سفر به دفاتر vac را انجام دهد و در این ۵ سال به هر تعداد که مسافر تمایل داشته باشد میتواند به کانادا سفر کند واز دیدنیهای آن یا ملاقات اقوام استفاده ببرد در نظر داشته باشیددر هر ورود به خاک کانادا اجازه ۶ ماه اقامت در کانادا را دارید و بعد از ۶ ماه باید خاک کانادا ترک شود ودوباره ورود صورت بگیرد البته لزومی ندارد به ایران وکشور مبدا حتما برگردید فقط مهر خروج از کانادا بعد از ۶ ماه وورود مجدد الزامی است.

وقت سفارت کانادا

 

نویسنده : یزدان گشت سفیران

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.