اکادمی های هنری ایتالیا

اکادمی های هنری ایتالیا

اکادمی های هنری ایتالیا

اکادمی هنری موسسات اموزشی هستند که تمکز اصلی ان ها بر روی اموزش هنری تجسمی است . هنرهای نقاشی خوشنویسی مجسمه سازی طراحی عکاسی گرافیک طراحی صنعتی معماری و طراحی داخلی و هم چنین هنرهای مشتق از این دسته اند . در سال های اخیر رشته هایی هم چون مولتی مدیا ویدئو ارت مرمت و رشته هایی تخصصی در زمینه ارتباطات و ارزش یابی اثار هنری معاصر نیز به اکادمی ما اضافه شده است .
اگر شما از ان دسته دانشجویان هستید که به رشته های هنری علاقه مند هستید تحصیل در اکادمی های هنری می تواند جز بهترین انتخاب شما برای ادامه تحصیل باشد .

ایتالیا در زمینه رشته های هنری دارای مراکز اموزش متعدد می باشد که از جمله معروف ترین ان ها اکادمی برای میلان اکادمی هنرها ی زیبا ی رم اکادمی هنرهای زیبای البرتینای تورین اکادمی هنرهای زیبای ونیز اکادمی هنرهای زیبا ی بولونیا و … است .

هم چنین در اکثر شهرهای ایتالیا شما خواهید توانست در موسسات هنری مختلف و البته کوچک تر ولی با ارزش هنری بالاتر ادامه تحصیل بدهید . با توجه به موقعیت و شرایط فرهنگی هر یک از شهرها تفاوت هایی در رشته های اموزش و شیوه های تدریس وجود دارند .

به عنوان مثال در اکادمی هنرهای زیبا میلان علاوه بر رشته های فوق یک دوره دکترا پژوهشی وجود دارد و یا اکادمی هنرهای زیبا بولونیا معمولا از شیوه های عملی اموزشی بیش تری به خصوص رشته طراحی صحنه استفاده می شود و دانشجویان امکان تجربه علمی در این رشته را دارند .
تفاروت اکادمی و دانشگاه : تفاوت این دو باهم در شیوه تدریس و طرح درس به صورت کارگاه محور در اکادمی می باشد . عموما تدریس در دانشگاه به صورت ترکیبی از واحد های نظری پژوهشی کارگاهی و ازمایشگاهی است .

به طور مثال دروس تدریس در اکادمی هنرهای زیبای رم به دو دسته دروس اجباری و دروس اختیاری تقسیم می شوند .در رشته طراحی صحنه درس های اجباری و دروس اختیاری تقسیم بندی شده اند . در رشته طراحی صحنه درس های اجباری شامل تاریخ هنر و طراحی صحنه به صورت زنجیره وار در طی سال های اموزشی با انتخاب استاد متخصص در یک شیوه خاص اموزش داده می شوند .

یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص یاری رسان شما عزیزان در زمینه ی اخذ ویزا،وقت سفارت و سفر میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.