ایتالیا جاذبه های گردشگری

ایتالیا جاذبه های گردشگری

ایتالیا جاذبه های گردشگری

ایتالیا کشوی زیبا بسیار با قدمت میباش که سالانه میزبان تعدد زیادی گذدشر میباشد.این کشور خوش اب هوا با های معتدل خود بیش از نیمی از میراث فرهنگی جهان را در خود جای داده است.

ایتالیا دارای مکان های دیدنی بسیاری است موزه ،اثار باستانی،گالری و میادین این کشور که بسیار کهن قدیمی تند از جاذبه های گردشگری ایتالیا به شمار میروند.ایتلیا دارای گونه های متفاتی از جاذبه ی گردگری است از گالری و موزه تا سواحل زیبا و یا جشن های پر هیجان توانسته سلیقه های متفاوت از سنین مختلف را جذب کند.
ایتالیا به صورت کلی دارای۴۷مکان دیدنی و پر طرفدار است که از این تعدادتنها سه تای ان جاذبهی طبیعی میباشد و چهل و چهار مکان دیدنی دیگر از مکان های فرهنگی کشور ایتالیا میباشند.

شهر های مشهور رم،میلان،ناپل و فلورانسیا پیزا،ونیز همگی از شهرهای معروف ایتالیا هستند که در خود درای مکان های زیبای بسیاری هستند.پله های اسپانیای از مکان هایی است که بازدید از ان را نباید فراموش کنید ، صخره های ساحلی جزیره ی کاپری یکی دیگراز مکان های دیدنی ایتالیا میباشد برج پیزا که مجسمه های کوچک ان از یادگاری های محبوب توریست ها میباشد نیز و یا بنای باشکوه کلوسیم و موزه های متعدد مانند موزه ی فلورانس و بسیاری مکان های دیدنی دیگر این کشور را مقصد سفر گردشگرانی ساخته است که علاقه مند به مکان های فرهنگی میباشند.
برای سفر به ایتالیا،پیکاپ ویزا و وقت سفارت اژانس یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و کادرمجرب و متخصص اماده راهنمایی وارائه ی خدمات به شما عزیزان میباشد.

سالانه تعداد زیادی گردشگر به ایتالیا سفر می کنند  تا از مکان های تاریخی و معروف ان دیدن کنند .حتما دوربین عکاسی تان را همراه خود ببرید و از مناظر و مکان های دیدنی ایتالیا عکس بگبربد

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.