ایتالیا شهر ورونا

ایتالیا شهر ورونا

ایتالیا شهر ورونا

ایتالیا این کشور زیبا و دیدنی که سالانه میزبان میلیون ها بازدید کننده میباشد دارای شهر های بسیار زیبا و دیدنی است.شهری مانند رم یا پمپئی و ونیز که هر کدام در یک زمینه بسیار مورد توجه هستند.رم با تاریخ کهن و سراسر پر از اثار باستانی و موزه ها و کلیساهای باشکوه است.شهر میلان شهر مد و فشن و شهر ونیز شهر روی اب است .اما در این میان ،شهر ورونا در ایتالیا که به شهر عشق ایتالیا شهرت دارد بسیار محبوب است.سالانه تعداد زیادی توریست از این شهر زیبا بازدید میکنند.
ایتالیا شر ورونا شهریست که در ان دروازه های باستانی و بسیار زیبا وجود دارد.دروازه هایی که باعث شهرت این شهر بین گردشگران شده است.در این شهر همچنین سالن امفی تئاتر بزرگ و باشکوهی نیز وجود دارد و بالکن معروف ژولیت که دارای ارزش تاریخی به سزایی است.بناهای قدیمی و باستانی این شهر در کنار رودخانه منظره ای بینظیر را به وجود اورده است. در این شهر بزرگ ترین و با شکوه ترین نمایش ها و اجراهای اپرا با قدمتدوهزار سال برگزار میشود.
این شهر بسیار شبیه ونیز است با این تفاوت که در ان خبری از نهرهای بزرگ و شلوغی شهر ونیز نیست.ورونا دومین شهر ایتالیاست که دارای وسعت زیادی در منطقه میباشد.این شهر از لحاظ میراث فرهنگی و باستانی،فستیوال و نمایش های سالانه دارای اهمیت ویژه ای در جذب توریست میباشد.
ورونا نماد عشق در ایتالیاست و دو تا از معروف ترین نمایش های شکسپیر در این شهر اجرا شده اند.سبک معماری و ساختمانهای شهر توانسته اند جایزه میراث جهانی یونسکو را کسب کنند در سفر به ایتالیا بازدید از ایتالیا شهر ورونیکا را از یاد نبرید.
اژانس یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و کادری مجرب در اخذ ویزا،وقت سفارت و سفر یاری رسان شما میباشد.با ما تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.