بخشی از تاریخ شهر ونیز

بخشی از تاریخ شهر ونیز

بخشی از تاریخ شهر ونیز

در سال ۱۷۹۷ ونیز را ارتش ناپلئون گرفتند و اسقلالش را از دست دارد.

وقتی که امپراطوری فرانسه شکست خورد و قدرتش را از دست داد .امپراطوری اتریش سال های زیادی در شهر ونیز حکومت می کرد اما در سال ۱۸۵۰ میلادی استقلالش را به دست اورد و دیگر حکومت های خارجی در امور دولتی و حکومتی ونیز دخالت نمی کردند اما این استقلال برای مدت کوتاهی دوام داشت.سال ۱۸۶۶ یک حکومت جدید دیگری کشور ایتالیا را گرفت.

این شهر رویایی تاریخ پر فراز و نشیبی داشته است.

چگونه جمعیت شهر ونیز افزایش یافته است؟

این شهر پناهگاهی محافظت شده در برابر غارتگرانی که خود قایقی نداشته اند به شمار می امد . حضور دیگر پناهندگان در این مکان موجب افزایش سریع جمعیت ان شد .

افزایش تعداد سکونت گاه ها در این جزایر ایتالیایی دلیلی بر ثبات اهمیت این مکان در رونق و تداوم زندگی ساکنانش در ان زمان بوده است .

در قرن ششم میلادی مرکز قدرت رومیان مدت ها پیش از رم به شهری که در شرق ان واقع بود( قسطنطنیه محل ترکیه امروزی )منتقل شده بود و فاصله زیاد جزایر ونیز از قدرت حمایت کننده امپراطوری روم به معنای وابستگی شدید ساکنین ان بر اب های مجاور و منابع موجود برای محافطت از خود در برابر قبایل سرزمین اصلی (ایتالیا) بود .

این بدان معنی بود که که تمام سرزمین از نخستین روزهای فعالیتش مجبور به تمرین خود مدیریتی در سطح خاصی بوده است . قسطنطنیه نخستین رهبر خود را (نخستین دوک یا دوج) برای ونیز که تا سال ۷۲۶ میلادی خود مسئول انجام این کار بودند برگزید

امروز این شهر رویایی و زیبا جزو محبوب ترین شهرهای دنیا محسوب می شود

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

 

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.